Gå til innhold

Nickfredag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må løsne litt opp i snippen, og lyse opp i høstmørket. Vi trenger en morsom tråd! Gjør et forsøk:

Hvilken bruker ville du helst rane en bank sammen med? Hvem skulle ha kjørt fluktbilen? Hvem skulle du hatt med under planleggingen, hvor hadde dere dratt hen med byttet ... og ikke minst hva ville de involverte har brukt sin andel av pengene på? 😊

Anonymkode: 29103...0eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt hatt med Amazing Spidermamma. Hun kan alt! 

Og jeg tror Sug Lut er ganske praktisk å ha med generelt. Hun er litt sånn badass og myk på samme tid, med god praktisk sans. 

Og Miss Marple. Hun kan trøste, gi en klem og servere kake når jeg får stress, samtidig med at Luten ber meg skaffe litt ryggrad, og Spidermamma planlegger helikopterflukt. 

Skrevet (endret)

Jeg ville hatt med Spidermamma på det laget - hun har da allerede planlagt noe lignende.

Luten måtte helt klart ha vært med, jeg tror hun er artig å gå på grevlingfylla med og hendig å ha i bakhånd hvis noen skulle trenge en oppstrammer.

Hvor stor er bilen? Vi er allerede tre, og hvis det er en liten fiat 500 så er det ikke praktisk å være mer enn fire. Byttet må jo ligge i bagasjerommet. Fjerdemann er vanskelig å velge. Himmel og Hav, Miss Marple, Mostly Harmless, Amandine og Fru Banderas er jo alle damer som det kunne ha vært fint å ha med seg i påkommende tilfelle.

Endret av gale damen
Skrevet

For øvrig burde HI ha signert innlegget. Jeg vil ikke ha med meg annie verken 1, 2 eller 14 på et sånt opplegg.

Skrevet
1 time siden, gale damen skrev:

Jeg ville hatt med Spidermamma på det laget - hun har da allerede planlagt noe lignende.

Luten måtte helt klart ha vært med, jeg tror hun er artig å gå på grevlingfylla med og hendig å ha i bakhånd hvis noen skulle trenge en oppstrammer.

Hvor stor er bilen? Vi er allerede tre, og hvis det er en liten fiat 500 så er det ikke praktisk å være mer enn fire. Byttet må jo ligge i bagasjerommet. Fjerdemann er vanskelig å velge. Himmel og Hav, Miss Marple, Mostly Harmless, Amandine og Fru Banderas er jo alle damer som det kunne ha vært fint å ha med seg i påkommende tilfelle.

Jeg kan stille som sjåffør i en fiat panda om du trenger plass til ekstra mannskap (dameskap?).

Skrevet
5 minutter siden, Giss skrev:

Jeg kan stille som sjåffør i en fiat panda om du trenger plass til ekstra mannskap (dameskap?).

Takk, Giss, du er herved ansatt som getaway-sjåfør!

Skrevet (endret)

vilken bruker ville du helst rane en bank sammen med? Sug Lut. Hun hadde skremt vannet av alle. 

Hvem skulle ha kjørt fluktbilen? Spidermamma, sikkert med Jolenek som veiviser. 

Hvem skulle du hatt med under planleggingen, Gale damen, sånt er for folk uten vett

hvor hadde dere dratt hen med byttet London. 

Og ikke minst hva ville de involverte har brukt sin andel av pengene på? Pub i London. Og nei vi skal ikke til Oxford street. Vi skal shoppe i Chisington. Bo der og tror jeg. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet
3 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

vilken bruker ville du helst rane en bank sammen med? Sug Lut. Hun hadde skremt vannet av alle. 

Hvem skulle ha kjørt fluktbilen? Spidermamma, sikkert med Jolenek som veiviser. 

Hvem skulle du hatt med under planleggingen, Gale damen, sånt er for folk uten vett

hvor hadde dere dratt hen med byttet London. 

Og ikke minst hva ville de involverte har brukt sin andel av pengene på? Pub i London. Og nei vi skal ikke til Oxford street. Vi skal shoppe i Chisington. Bo der og tror jeg. 

Om Jolenek er veiviser ender dere kanskje i Krakow i stedet for London. Men det kan sikkert også være bra.

Skrevet
6 minutter siden, gale damen skrev:

Takk, Giss, du er herved ansatt som getaway-sjåfør!

Jippi, jeg går og pakker med én gang!

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Giss skrev:

Om Jolenek er veiviser ender dere kanskje i Krakow i stedet for London. Men det kan sikkert også være bra.

Liker Krakow. Så det går. Du kan være med for å holde orden på pengene. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet
1 minutt siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Takk! Jeg skal ta med kladdebøker og blyanter og føre alle beløp opp i nydelige rekker.

Skrevet
40 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Jeg har ikke vært i krakow, og er ingen fan av London. ja til Jolenek som veiviser!

Skrevet
10 minutter siden, gale damen skrev:

Jeg har ikke vært i krakow, og er ingen fan av London. ja til Jolenek som veiviser!

Men har du vært i Chisington? 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi må løsne litt opp i snippen, og lyse opp i høstmørket. Vi trenger en morsom tråd! Gjør et forsøk:

Hvilken bruker ville du helst rane en bank sammen med? Superdolly. Hun virker alltid som hun vet hva som er hva.

Hvem skulle ha kjørt fluktbilen? Har en følelse av at Juliea er et råskinn bakbrattet.

Hvem skulle du hatt med under planleggingen, Pashla. Hun vet det meste om juss og straffelov, innbiller jeg meg, så hun kunne sørge for både vanntett plan og formildende omstendigheter.

hvor hadde dere dratt hen med byttet

En privat ly forbpnouste ut og så spredt for alle vinder...

og ikke minst hva ville de involverte har brukt sin andel av pengene på? 😊

Det hadde blitt vin og mat og reiser i noen år, tenker jeg!

Anonymkode: d396e...53a

Skrevet
14 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Men har du vært i Chisington? 

Det vet jeg helt ærlig ikke. Jeg tror sikkert ikke det. Hva finnes i Chisington som vi skal shoppe?

Skrevet
2 timer siden, gale damen skrev:

Det vet jeg helt ærlig ikke. Jeg tror sikkert ikke det. Hva finnes i Chisington som vi skal shoppe?

De har masse hyggelige små butikker som ikke er i kjede. Minner mer om en landsby enn London. 

Skrevet
2 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

De har masse hyggelige små butikker som ikke er i kjede. Minner mer om en landsby enn London. 

Mener du Chessington? Kjenner ikke til noen Chisington.

Anonymkode: d396e...53a

Gjest Antarctica
Skrevet

Var det ikke en som het noe med Biltyven før? Hun måtte jo være den nyttigste, i alle fall til å finne en  fluktbil og gasse av sted i den.

Skrevet
7 minutter siden, Pashla skrev:

Var det ikke en som het noe med Biltyven før? Hun måtte jo være den nyttigste, i alle fall til å finne en  fluktbil og gasse av sted i den.

Sint naken biltyv? Mulig hun hadde tiltrukket seg litt uønsket oppmerksomhet i en sånn situasjon, i og med at hun er naken. 😛

Anonymkode: b02f7...3cb

Gjest Antarctica
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sint naken biltyv? Mulig hun hadde tiltrukket seg litt uønsket oppmerksomhet i en sånn situasjon, i og med at hun er naken. 😛

Anonymkode: b02f7...3cb

😂😂😂

Kan være både fordel og ulempe?!

Skrevet
23 minutter siden, Pashla skrev:

😂😂😂

Kan være både fordel og ulempe?!

Det er vel ingen som kommer til å gå inn i banken under ranet om det er en sint naken biltyv utenfor! 

Skrevet

Jeg stiller som fjerdemann, jeg. Må bare advare om at jeg ikke passer i bagasjerommet på en Panda, men til gjengjeld kan jeg  både stoppe svingdører og være fast og bestemt på en omsorgsfull måte slik at bankpersonalet ikke får dype traumer av ranet. Litt usikker på Jolenek. Kan vi egentlig stole på han lenger? Krakow går fint. Chisington også. Kunne vi tima det sånn at vi får med oss et julemarked? Det er så koselig.

Skrevet
40 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg stiller som fjerdemann, jeg. Må bare advare om at jeg ikke passer i bagasjerommet på en Panda, men til gjengjeld kan jeg  både stoppe svingdører og være fast og bestemt på en omsorgsfull måte slik at bankpersonalet ikke får dype traumer av ranet. Litt usikker på Jolenek. Kan vi egentlig stole på han lenger? Krakow går fint. Chisington også. Kunne vi tima det sånn at vi får med oss et julemarked? Det er så koselig.

Tenkte det samme. Vi bør time det så det passer med et julemarket. Om vi skal til Krakow kan vi muligvis kjøre gjennom Hamborg eller lignende. Det er mange koselige jjlemarkeder i Tyskland også.

Skrevet

Tråden er moderert. Begrunnelse:

* Ryktespredning og spekulasjoner eller injurierende påstander - Jolenek mailet meg og mente at det kun var spekulasjoner at han ikke har noen retningssans. Han har sendt bevis på at han har klart å gå over hele Krokskogen uten kart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...