Gå til innhold

Er olajakke med fôr moderne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å kjøpe til mannen eller sønnen min på 15 år. 

Anonymkode: 0e4de...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er inn nå ja, ville kjøpt det til gutten. 

Anonymkode: df113...c4d

Skrevet

Du finner det i butikkene nå ja, men det må jo være noe mannen og/eller sønnen liker da.

Jeg har både mann og en sønn på 15 år, og ingen av dem hadde gått i en sånn jakke, "ikke om havet brant".

Men det kan godt hende dine liker det, det vet du best.

Anonymkode: e565d...592

Skrevet

Samme som hun over, det hadde ikke blitt brukt av gutter eller menn her. Men du kjenner vel dine, hi? Om de ønsker seg er det jo bra?

Skrevet

Det har vært in her hvertfall, jeg lo godt når jeg kom hjem og så gangen hang full av slike jakker. Ikke mange års sieden meg og min søster rydda på hytta og fant en slik. Min datter skulle ALDRI ha den selv om det var riktig merke, den var jo sååååå stygg. Nå angrer hun siden det er sååååå kult. Så jeg ler hver gang hun har kompiser på besøk og de henger på rekke og rad i gangen. Selv om hun vil ha slik nå, skal hun ikke ha det for hun mener jeg kommer til å le hver gang jeg kommer i gangen. (Skjønner ikke hva hu mener 🤣)

Anonymkode: 5348a...9b9

Skrevet

Aner ikke. Men jeg bruker min, som er 20 år gammel. Jeg tviholder på ting jeg liker, en eller annen gang vil jeg bli moderne igjen. Doctor Martens også. De går aldri av moten. 😂😂😂

Anonymkode: f05ae...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...