Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2019 #1 Skrevet 18. oktober 2019 Eller eventuelt den beste du har gitt - som vertinnen har uttrykt størst glede over? Trenger tips til noe fint å gi til en snill dame som har vært gjennom mye og som har invitert på middagsselskap Hun har selv god råd, god smak og fint hus/interiør, hvis det er relevant). Anonymkode: 12e9a...e63
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2019 #2 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg fikk noen hjemmestrikkede selbuvotter en gang. De var helt nydelige, og jeg ble utrolig glad for dem. Det er jo litt voldsomt prosjekt da, men siden jeg vet at det tar tid å strikke, satte jeg jo desto større pris på dem enn noe innkjøpt. Anonymkode: 4fa5f...f87
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2019 #3 Skrevet 18. oktober 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk noen hjemmestrikkede selbuvotter en gang. De var helt nydelige, og jeg ble utrolig glad for dem. Det er jo litt voldsomt prosjekt da, men siden jeg vet at det tar tid å strikke, satte jeg jo desto større pris på dem enn noe innkjøpt. Anonymkode: 4fa5f...f87 Å, ja det hadde jeg også blitt superglad for. Men jeg er ikke glad i /er dårlig til å strikke, så en sånn gave kommer jeg ikke til å kunne gi. HI Anonymkode: 12e9a...e63
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2019 #4 Skrevet 18. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å, ja det hadde jeg også blitt superglad for. Men jeg er ikke glad i /er dårlig til å strikke, så en sånn gave kommer jeg ikke til å kunne gi. HI Anonymkode: 12e9a...e63 Hva med noe annet hjemmelaget da? Konfekt, syltetøy el.? Ellers er jo en god vin stort sett en flott gave dersom vertinnen liker vin. Anonymkode: 4fa5f...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå