Gå til innhold

klippet meg og angrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

sa ta litt. tok mye. alt for mye  nå er håret formet som eb sopp

kan ikke ta mer da blir det kortere. vet ikke hva jeg gjør føler jeg må gå med hestehale i 2 år. hadde spart lenge

sliter m angst og selvbilde, 100x verre nå. 

:(

Anonymkode: c5c4f...b62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan klage, få kompansasjon i form av ny klipp... De kan også evt tynne det ut i lengden, da vil kanskje "soppen" dempe seg. Du kan vurdere kortere klipp, er jo mye kult man kan prøve. Du kan kan vurdere parykk. Ellers så er det høst, og perfekt hattesessong 🙂

Anonymkode: f13c3...4ac

Skrevet

Klipp det opp/tynn det ut, da blir soppen/lampeskjermen mindre tydelig.

Når litt tykt hår er klippet rett av blir det lampeskjerm, jeg har sånt hår selv og det må klippes litt opp nederst og gjerne rundes litt så det er litt kortere foran enn bak, ellers blir det ikke fint.

Anonymkode: 760b5...b9a

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan klage, få kompansasjon i form av ny klipp... De kan også evt tynne det ut i lengden, da vil kanskje "soppen" dempe seg. Du kan vurdere kortere klipp, er jo mye kult man kan prøve. Du kan kan vurdere parykk. Ellers så er det høst, og perfekt hattesessong 🙂

Anonymkode: f13c3...4ac

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klipp det opp/tynn det ut, da blir soppen/lampeskjermen mindre tydelig.

Når litt tykt hår er klippet rett av blir det lampeskjerm, jeg har sånt hår selv og det må klippes litt opp nederst og gjerne rundes litt så det er litt kortere foran enn bak, ellers blir det ikke fint.

Anonymkode: 760b5...b9a

takk for tips. 

Skrevet

Dette er et mindre problem. Du finner en kort klipp som du liker, eller så vokser det ut igjen. Vet det ikke hjelper så veldig at jeg sier det, men verden er full av naturkatastrofer, barn som utsettes for ulykker og mammaer som får kreft. Ikke bruk for mye av energien din på dette.

Anonymkode: a2030...fa4

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er et mindre problem. Du finner en kort klipp som du liker, eller så vokser det ut igjen. Vet det ikke hjelper så veldig at jeg sier det, men verden er full av naturkatastrofer, barn som utsettes for ulykker og mammaer som får kreft. Ikke bruk for mye av energien din på dette.

Det vet jeg jo, men du vet jo ikke hva jeg sliter med fra før. Så det hjelper ikke foe meg 😕

Skrevet
9 minutes ago, Anonym bruker said:

Det vet jeg jo, men du vet jo ikke hva jeg sliter med fra før. Så det hjelper ikke foe meg 😕

Og da er det desto viktigere at du lærer å skille i mellom uviktige og viktige ting.

Det er HÅR. om 2 mnd ser det annerledes ut.

Anonymkode: bf2f3...eaf

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vondt å slite med angst og selvbilde. Der har du min sympati, og det er ikke noe jeg vil bagatellisere. (Har for øvrig hatt angstproblemer selv.) Jeg tror bare du retter oppmerksomheten din i feil retning, mot ytre ting. Å jobbe med angsten er en indre prosess. Ønsker deg alt godt.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og da er det desto viktigere at du lærer å skille i mellom uviktige og viktige ting.

Det er HÅR. om 2 mnd ser det annerledes ut.

Anonymkode: bf2f3...eaf

Ikke mitt! Det vokser veldig sakte :)

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er vondt å slite med angst og selvbilde. Der har du min sympati, og det er ikke noe jeg vil bagatellisere. (Har for øvrig hatt angstproblemer selv.) Jeg tror bare du retter oppmerksomheten din i feil retning, mot ytre ting. Å jobbe med angsten er en indre prosess. Ønsker deg alt godt.

Ja jeg vet... Takk! Jeg kommer jo over det og jeg skal få klippet det opp så det ikke stikker ut..

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener det bare vel sikkert... 

Men man skal ikke sammenligne seg med andre. Det er lov til å ha egne problemer. Samme hvor store eller små du synes at de er. 

Man klarer ikke gå rundt å være superlykkelig hele tiden fordi man har barn som er friske og vi har råd til mat. 

Vi er ikke skapt slik. 

Anonymkode: b78ed...a35

Skrevet

Du må finne en annen frisør. En del av deres jobb er rådgivning og de har god peiling hva som kler og hva som ikke kler. En god frisør kan beskytte oss fra oss selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...