Gå til innhold

Slutt mellom oss og sliter forferdelyh


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette innlegget skrev jeg i august (se vedlegg) og nå når det er slutt over to måneder etter forrige innlegg så sliter jeg helt ekstremt.

Hadde aldri trodd jeg skulle få en så kraftig reaksjon, men d eneste jeg ønsker nå er å ha han tilbake.

Kjærlighetssorg er så forferdelig vondt!

5A509360-CA5C-4BF1-ABBE-3E2D264F346C.png

A07D9D6E-79D8-4191-9387-5945F9B6947E.png

Anonymkode: e81de...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan velge å gå tilbake for å tisse deg ut, slik at du får litt varme eller våkne opp, stå opp for deg selv og ikke len deg på menn som ikke er bra for deg.

Anonymkode: ba534...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,kjærlighetssorg suger!Det kan være like ille som sorg ved dødsfall og kan vare like lenge.MEN DET BLIR BEDRE!Ha det i fokus. Det går over selv om du nå er sikker på at dette kommer til å vare i all evighet.

Fokuser heller på det positive,du styrer hverdagen selv, trenger ikke å ta hensyn på samme vis som før, du bestemmer selv over fjernkontrollen, over middagen osv.

Og grunnen til at du reiste i utgangspunktet blir uansett ikke borte, går du tilbake vil du være like fortvilet på denne tiden neste år også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang du kjenner på savnet og sorgen, minn deg selv på at han ikke var den mannen du først trodde han var, han var ikke den du forelsket deg i. For han var ikke en mann som er spesielt god blant barn, han var ikke den omsorgsfulle og gode mannen du trodde han var. Selv om han hadde gode sider også så var han ikke den gjennomgode mannen du trodde han var, den han latet som om han var.

Den mannen du forelsket deg i finnes ikke. Den som finnes er en mann som ikke takler å omgås barna, som blir stresset og ufin. Den mannen som finnes er ikke bra for deg eller barna dine. Den mannen som finnes er en du ikke kan bli lykkelig med.

Men den mannen du kan bli lykkelig med, han finnes et sted. Det var ikke han du trodde, men du vil finne ham en dag.

Bare huskt at så lenge den mannen du forelsket deg i ikke finnes, da er han heller ikke verdt å sørge over. Det du sørger over er den du trodde han var, det du trodde dere skulle få sammen. Men siden han var en annen kunne dere heller ikke fått det bra sammen.

Minn deg selv på at du fortjener og ønsker en mann som ER det han later som og det du tror han er. Du fortjener å ha det bra med en virkelig god mann ❤️ Inntil du finner han, fokuser på at du var sterk som brøt med en mann som ikke var den du trodde, en som ikke var bra for deg og barna dine. Du var sterk som tok vare på deg selv. Du er sterk som har evnen til å stå opp for deg selv og beskytte deg selv fra personer som vil ødelegge deg. Du er sterk som tar vare på deg selv. Så gjør positive ting for deg selv fremover. Ikke kast bort tiden på å savne en som egentlig ikke finnes, avbryt tankene dine og fokuser på hva du faktisk ønsker deg i livet og hva som faktisk gir deg glede.

Anonymkode: 561c8...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hver gang du kjenner på savnet og sorgen, minn deg selv på at han ikke var den mannen du først trodde han var, han var ikke den du forelsket deg i. For han var ikke en mann som er spesielt god blant barn, han var ikke den omsorgsfulle og gode mannen du trodde han var. Selv om han hadde gode sider også så var han ikke den gjennomgode mannen du trodde han var, den han latet som om han var.

Den mannen du forelsket deg i finnes ikke. Den som finnes er en mann som ikke takler å omgås barna, som blir stresset og ufin. Den mannen som finnes er ikke bra for deg eller barna dine. Den mannen som finnes er en du ikke kan bli lykkelig med.

Men den mannen du kan bli lykkelig med, han finnes et sted. Det var ikke han du trodde, men du vil finne ham en dag.

Bare huskt at så lenge den mannen du forelsket deg i ikke finnes, da er han heller ikke verdt å sørge over. Det du sørger over er den du trodde han var, det du trodde dere skulle få sammen. Men siden han var en annen kunne dere heller ikke fått det bra sammen.

Minn deg selv på at du fortjener og ønsker en mann som ER det han later som og det du tror han er. Du fortjener å ha det bra med en virkelig god mann ❤️ Inntil du finner han, fokuser på at du var sterk som brøt med en mann som ikke var den du trodde, en som ikke var bra for deg og barna dine. Du var sterk som tok vare på deg selv. Du er sterk som har evnen til å stå opp for deg selv og beskytte deg selv fra personer som vil ødelegge deg. Du er sterk som tar vare på deg selv. Så gjør positive ting for deg selv fremover. Ikke kast bort tiden på å savne en som egentlig ikke finnes, avbryt tankene dine og fokuser på hva du faktisk ønsker deg i livet og hva som faktisk gir deg glede.

Anonymkode: 561c8...d68

Dette var et veldig fint innlegg ❤️ 

Sender deg en klem, HI! 

Anonymkode: 38f16...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine svar ❤️
Setter utrolig pris på det. Nå endte forholdet vårt med at vi ble enige om å gjøre det slutt (han tok d opp), for jeg var for feig til å gjøre det. Klarte det rett og slett ikke. Og det, i tillegg til at han reiste rett hjem og slettet meg fra alle sosiale medier og har vært fullstendig kald etterpå gjør nok at jeg får den reaksjonen jeg har nå. Ikke hørt et ord fra han etter den dagen det ble slutt. Samtidig har han andre exer liggende på sosiale medier. Dette gjør rett og slett så vondt nå.

 

HI

Anonymkode: e81de...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for fine svar ❤️
Setter utrolig pris på det. Nå endte forholdet vårt med at vi ble enige om å gjøre det slutt (han tok d opp), for jeg var for feig til å gjøre det. Klarte det rett og slett ikke. Og det, i tillegg til at han reiste rett hjem og slettet meg fra alle sosiale medier og har vært fullstendig kald etterpå gjør nok at jeg får den reaksjonen jeg har nå. Ikke hørt et ord fra han etter den dagen det ble slutt. Samtidig har han andre exer liggende på sosiale medier. Dette gjør rett og slett så vondt nå.

 

HI

Anonymkode: e81de...32d

Nok et vitnesbyrd om at dette ikke er riktig mann for deg. Snakk med noen du stoler på, en søster, venninne, mor etc, og ta tiden til hjelp. Det blir bedre etter hvert, jeg lover. Ønsker deg alt godt! 

Anonymkode: 38f16...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe undertøy og noen kjøkkenting som er hans, liggende her.

Skal jeg gi beskjed til han om d eller vente til han evt etterlyser d?

 

HI

Anonymkode: e81de...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har noe undertøy og noen kjøkkenting som er hans, liggende her.

Skal jeg gi beskjed til han om d eller vente til han evt etterlyser d?

 

HI

Anonymkode: e81de...32d

Stapp det i en bærepose og sett det bakerst i boden. Om han etterlyser det, så kan han hente det. Nå går du antagelig bare og verker og lurer på å bruke det som en unnskyldning for å ta kontakt. 

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat d jeg gjør 😅

Vanskelig når vi er fra samme tettsted og en del felles venner. Får påminnelse om hva han er ute på hele tiden.

HI

Anonymkode: e81de...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...