Gå til innhold

Søker en midlertidig stilling. Noen arbeidsgivere her som kan veilede?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har ikke erfaring med stedet, men det krever ikke noe mer utdannelse enn hva jeg har. Det er bare noe annet enn hva jeg har gjort.

Hvor mye skal det til før dere helt avslår en person? er det positivt å skrive at du ser en midlertidig/kort stilling som en fin mulighet til å prøve deg? eller virker det liksom som du innerst inne ikke vil ha jobben?

Anonymkode: 0660a...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

jeg har ikke erfaring med stedet, men det krever ikke noe mer utdannelse enn hva jeg har. Det er bare noe annet enn hva jeg har gjort.

Hvor mye skal det til før dere helt avslår en person? er det positivt å skrive at du ser en midlertidig/kort stilling som en fin mulighet til å prøve deg? eller virker det liksom som du innerst inne ikke vil ha jobben?

Anonymkode: 0660a...283

Prøve deg på hva? Å se om du klarer jobben, eller om den typen stilling er noe du vil trives med?

Mange midlertidige stillinger er tenkt å bli varige. Jeg ville kanskje ha tenkt at det at du skrev det kunne bety at du enten ikke var helt kvalifisert eller motivert per i dag, og klar over det. Eller at du hadde litt dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 89af4...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Prøve deg på hva? Å se om du klarer jobben, eller om den typen stilling er noe du vil trives med?

Mange midlertidige stillinger er tenkt å bli varige. Jeg ville kanskje ha tenkt at det at du skrev det kunne bety at du enten ikke var helt kvalifisert eller motivert per i dag, og klar over det. Eller at du hadde litt dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 89af4...c15

Dette er en stilling lyst ut bare for en sesong. Jeg skrev ikke det jeg skrev over. Jeg skrev heller at jeg ville prøve noe nytt:)

Anonymkode: 0660a...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er en stilling lyst ut bare for en sesong. Jeg skrev ikke det jeg skrev over. Jeg skrev heller at jeg ville prøve noe nytt:)

Anonymkode: 0660a...283

Å skrive at du ønsker å prøve noe nytt, det tenker jeg er positivt. Jeg ville sikkert skrevet noe om at jeg var motivert for å prøve noe nytt som vil gi meg mer variert erfaring.

Lykke til :)

Anonymkode: ae0e1...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎10‎.‎2019 den 1.24, Anonym bruker skrev:

Dette er en stilling lyst ut bare for en sesong. Jeg skrev ikke det jeg skrev over. Jeg skrev heller at jeg ville prøve noe nytt:)

Anonymkode: 0660a...283

Som den andre her skriver; begrunn hvorfor du vil prøve noe nytt.

I tillegg hadde jeg sagt noe om hva du har av egenskaper og hva du har lært der du er nå, og hvordan det gjør deg i stand til å løse arbeidsoppgavene denne stillingen inneholder.

Anonymkode: 89af4...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...