HvittHus Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Håret mitt faller av i store mengder. En håndfull hver dag, og det ligger hår overalt både på meg og i huset. 😞 Fastlegen mener det kommer av vektnedgang. Jeg gikk ned 10 kg på 2.5 måned, men har ikke gått videre ned i vekt etter juni. Har noen andre opplevd det samme? Og hva gjorde dere for å begrense omfanget, evnt hvor lang tid tok det før håravfallet begynte å normalisere seg? Bruker Nisim sjampo og dytter i meg godt med vitaminer av forskjellig slag hver dag. Alle blodprøver er normale.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Vet hvordan du har det. Min situasjon var lik din. Alle prøver normale. Til slutt hadde jeg veldig tynt/ lite hår igjen. Legen min ba meg prøve Arcon Tisane, da hun hadde andre pasienter som hadde brukt de med godt resultat. Hadde ikke troen på at helsekost kunne hjelpe, men ble så overasket! Etter 2- 3 uker mistet jeg ikke noe særlig hår lenger. Etter noen mnd fikk jeg masse nytt hår ( var helt piggete i hodebunnen) Idag har tykt hår, og normalt håravfall. Tør ikke slutte😊 vet ikke om det virker på alle, men prøv kapslene. Lykke til ! Anonymkode: ac866...b02
HvittHus Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet hvordan du har det. Min situasjon var lik din. Alle prøver normale. Til slutt hadde jeg veldig tynt/ lite hår igjen. Legen min ba meg prøve Arcon Tisane, da hun hadde andre pasienter som hadde brukt de med godt resultat. Hadde ikke troen på at helsekost kunne hjelpe, men ble så overasket! Etter 2- 3 uker mistet jeg ikke noe særlig hår lenger. Etter noen mnd fikk jeg masse nytt hår ( var helt piggete i hodebunnen) Idag har tykt hår, og normalt håravfall. Tør ikke slutte😊 vet ikke om det virker på alle, men prøv kapslene. Lykke til ! Anonymkode: ac866...b02 Tusen takk for hjelp. 🙂 Jeg har vært på Vita idag og kjøpt Arcon tisane for tre måneders bruk, så håper jeg at jeg får sammen gode resultat som deg. 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå