Gå til innhold

HVA gir du til folk du ikke liker så godt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på alder, kjønn og interesser og relasjon, tenker jeg.

Selv om jeg kanskje ikke likte vedkommende så ville jeg uansett forsøkt å kjøpe noe jeg trodde kanskje ville falt i smak.

Hvis du vet hva personen liker, eller at personen er glad i mat, så er jo spiselige ting gjerne ganske sikkert. Et par tøfler, om personen er frossen av seg. En bok eller noen magasiner om yndlingstema. Kino eller teaterbilletter eller annen opplevelse? Ellers tror jeg ulltrøyer kan være bra også, uansett alder og kjønn.

Har personen og barna en god relasjon så kan det kanskje også være fint med noe barna har laget i tillegg? Eller en kalender eller et bilde av barna, kanskje med barna og vedkommende?

Strikker du kan du lage en billig og god gave om du strikker et par sokker, tøfler eller votter.

Synes det er flott at du forsøker ditt beste selv om du ikke liker vedkommende, Hi. Da er du et bedre menneske enn enkelte andre i tråden, som enda ikke har forstått at livet sjelden leves kun i svart-hvite nyanser.

Anonymkode: abb57...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin, spekemat, sjokolade/godteri, hud- eller hårpleieprodukter, sokker, pocketbøker. Jeg gir vanligvis ikke gaver til folk jeg ikke liker, men jeg skjønner at det kan bli dårlig stemning om ikke svigermor får julegave, hehe. 

Anonymkode: a434c...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir fine gaver til de få jeg ikke liker. Gir også ekstra fine gaver til de som gir min familie elendige gaver (veldig nær familie, som gir så håpløse gaver at det hadde vært bedre for alle om de lot vær) Kill them with kindness🥰 De som ikke liker meg skal ikke ha noe å «ta» meg på. Svigermor som helt åpenbart forskjellsbehandler og forventer en reaksjon får absolutt ingen reaksjon annet enn «tusen takk» og et hjertelig smil og en klem, og åpner senere opp en så flott gave at hun blir helt satt ut. 

Anonymkode: 4f018...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Anonym bruker said:

Tips til billige gaver som gjerne oppfattes som "gode gaver"?

Anonymkode: 82c5e...081

en god billig vin

Anonymkode: dc10f...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare være med på gaven fra mannen din da? At den er fra dere begge to? Hun må vel ikke ha en egen gave fra deg?

Anonymkode: 1f936...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 22.37, Anonym bruker skrev:

Hehe... Da er du annerledes enn meg. Jeg svelger kameler, og omgås familien til barna mine så lenge barna mine blir behandlet bra. Og jeg må gi gave.

Anonymkode: 82c5e...081

Me too 😂😂🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
På 17.10.2019 den 22.37, Anonym bruker skrev:

Hehe... Da er du annerledes enn meg. Jeg svelger kameler, og omgås familien til barna mine så lenge barna mine blir behandlet bra. Og jeg må gi gave.

Anonymkode: 82c5e...081

Det kan du jo overlate til sønnen hennes. Hans mor, hans problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gir fine gaver til de få jeg ikke liker. Gir også ekstra fine gaver til de som gir min familie elendige gaver (veldig nær familie, som gir så håpløse gaver at det hadde vært bedre for alle om de lot vær) Kill them with kindness🥰 De som ikke liker meg skal ikke ha noe å «ta» meg på. Svigermor som helt åpenbart forskjellsbehandler og forventer en reaksjon får absolutt ingen reaksjon annet enn «tusen takk» og et hjertelig smil og en klem, og åpner senere opp en så flott gave at hun blir helt satt ut. 

Anonymkode: 4f018...ac5

At du gidder.....de som er slik du beskriver, ser det ikke på samme måten. Jeg gidder ikke å være overøsende og superglad overfor sånne mennesker🙁

Anonymkode: 70601...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...