Gå til innhold

Sjokolade til 50% pga dato

Anbefalte innlegg

Skrevet

Senteret her stenger kl 20 og i farta tok jeg med meg 2 poser med sjokoladebiter som var til 50% pga dato. Da jeg kom hjem sjekket jeg datoen og ser at den ene posen gikk ut 26.08 og den andre går ut 20.11. Begge posene er like og begge kostet det samme på 50%. Er det egentlig greit?🤔 Synes nå det var veldig merkelig jeg.

Anonymkode: c9bef...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok den eldste som var reel pris på, og den andre har dei nok priset feil ned..går uannsett heilt fint å spise sjølv om den gjekk ut i august 

Anonymkode: e195d...349

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok den eldste som var reel pris på, og den andre har dei nok priset feil ned..går uannsett heilt fint å spise sjølv om den gjekk ut i august 

Anonymkode: e195d...349

Men hvordan kan den være priset feil når hun scannet strekkoden? Vet at det helt sikkert går greit å spise den, men veldig merkelig å skulle betale samme pris for noe som gikk ut i aug og noe som går ut i nov.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan kan den være priset feil når hun scannet strekkoden? Vet at det helt sikkert går greit å spise den, men veldig merkelig å skulle betale samme pris for noe som gikk ut i aug og noe som går ut i nov.

Var det ikke ny prislapp over, med en egen strekkode da? 

Anonymkode: d61e4...a1d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Var det ikke ny prislapp over, med en egen strekkode da? 

Anonymkode: d61e4...a1d

Nei, den lå i en kasse med varer til 50% pga dato.

Skrevet

Mest sannsynlig har de trodd at alle gikk ut i november når de ble priset ned. At det har vært noen som gikk ut i august de ikke har sett. Dato kommer ikke opp i kassa, og det er ikke slik at alle har som vane å sjekke dato på varer de scanner i kassa.

Anonymkode: 48dd0...31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...