Gå til innhold

Vintersko til jente på 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun trenger vintersko,  men det er vanskelig å finne. En ting er at hun har preferanser, men alt er jo så dyrt! Hun må ha voksenstr (ca 39), og det meste vi har funnet etter en kjapp kikk i butikker ligger på rundt 1000 og oppover. 
Må jeg bare innse at tiden med rimelige barnesko er forbi, eller ser vi bare på feil plass? 
Hvor dyre vintersko kjøper dere til barn i den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her vil frøkna ha Dr. Martens, så da er det bare å sette av ca 2 000,-. 

Anonymkode: aadae...e58

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Disse kjøpte datteren min, de var veldig fine og hun er superfornøyd.

https://www.footway.no/tedd-gore-texr-black-combi.html

Anonymkode: 2f62e...693

Minner om stilen til datteren min, men hun vil ha pels på kanten😆 Skal sjekke ut siden og se om der kan være noen hun liker👍🏻

Skrevet
18 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Hun trenger vintersko,  men det er vanskelig å finne. En ting er at hun har preferanser, men alt er jo så dyrt! Hun må ha voksenstr (ca 39), og det meste vi har funnet etter en kjapp kikk i butikker ligger på rundt 1000 og oppover. 
Må jeg bare innse at tiden med rimelige barnesko er forbi, eller ser vi bare på feil plass? 
Hvor dyre vintersko kjøper dere til barn i den alderen?

Sportoutleten har mye gode tilbud, både til barn og voksen, gikk forbi der i dag og da hadde de vintersko til 400 kr, var til ungdom og voksne.. 😁

Skrevet

Kjøpte på outlet til min på 11. Kostet 200. Hun må ha størrelse 41

Anonymkode: 269d6...b49

Skrevet

Takk for tips👍🏻 Vi fant noen fine til 850 til slutt. Tenkte aldri på sport outlet, men det skal jeg jammen huske til neste gnag👌🏻

Skrevet

Hu ene kjøpte Dr Martin sko for flere år siden, de har hun enda. Usikker om det r 3 eller 4 sesongen hun starter på nå. De har vært verdt alle pengene, og vi kjøpte de på salg slik at de bar var dyre og ikke grise dyre når vi kjøpte de. Men vi har imprignert de flere ganger og hun har vært flink til å bruke de minst mulig i regnevær. 

Lillesøster har noen som ligner, men de er ett helt vanlig merke, på salg i en vanlig skobutikk. Hun skulle egentlig ha noen andre, men syns de var best på. De er en sesong mindre enn storesøsters sine. 

Tiden med billig sko er forbi, men tiden for sko som varer flere sesonger er på vei. 

Anonymkode: 57360...776

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hu ene kjøpte Dr Martin sko for flere år siden, de har hun enda. Usikker om det r 3 eller 4 sesongen hun starter på nå. De har vært verdt alle pengene, og vi kjøpte de på salg slik at de bar var dyre og ikke grise dyre når vi kjøpte de. Men vi har imprignert de flere ganger og hun har vært flink til å bruke de minst mulig i regnevær. 

Lillesøster har noen som ligner, men de er ett helt vanlig merke, på salg i en vanlig skobutikk. Hun skulle egentlig ha noen andre, men syns de var best på. De er en sesong mindre enn storesøsters sine. 

Tiden med billig sko er forbi, men tiden for sko som varer flere sesonger er på vei. 

Anonymkode: 57360...776

For de er kanskje ganske ferdige med å vokse i bena? Er for å kjøpe ordentlige sko, både med god kvalitet for foten, men også som varer. Men det har jo ingen hensikt å kjøpe sko som varer i de årene hvor de må ha nye neste sesong uansett😝

Skrevet

Kjøpte idag og var salg 669,- 

Brune med pels. 😁👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...