Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2019 #1 Skrevet 17. oktober 2019 Er så dum at jeg forviller meg inn i kommentarfeltene innimellom. Angrer jo hver gang, men en ting jeg ser går igjen. Hos mange. Det hevdes at Thunberg er kun en marionett som skyves foran av «noen». De noen står bak en stor sammensvergelse for å lure oss mennesker til å tro at klimaforandringene er menneskeskapt, slik at de kan tyne mest mulig ut av oss folk. Jeg bare lurer. Har selv kuttet betydelig på klimautslippene mine. Dette gjorde jeg ved å kjøpe mindre klær og ting, gå til jobb, reise mindre med fly, spise mer grønt og kortreist. Personlig sparer jeg jo store summer hvert år på dette, men hvem andre som nyter godene av dette, er jeg mer usikker på. Det er derimot veldig enkelt å finne en sammenheng mellom å forsette et høyt forbruk og å finne selskaper som tjener godt på dette. Er det ikke konspirasjonsteori abc å følge pengestrømmen? Så kan noen forklare meg hvor denne pengestrømmen ligger? Den som har fått en enorm mengder med forskere og verdensledere til å gå sammen i kanskje historiens største konspirasjon for å føre oss bak lyset ved å oppfordre til lavere forbruk? Anonymkode: 1d934...f73
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2019 #2 Skrevet 17. oktober 2019 Dette tror jeg du vet svaret på selv. Anonymkode: 48fd0...590
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2019 #3 Skrevet 17. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette tror jeg du vet svaret på selv. Anonymkode: 48fd0...590 Jeg vet hvor jeg står i saken. Men skulle så gjerne fått med meg hvor dette kommer fra, siden så utrolig mange hevder dette. Mulig de er overrepresenterte i kommentarfeltene, men mange er de i hvert fall. Anonymkode: 1d934...f73
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2019 #4 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg er enig med deg i at det er lite å tjene økonomisk (for næringslivet) på at folk lever mer miljøvennlig, men mye å spare for den enkelte. Kapitalen ligger i økt forbruk og økte utslipp. Skal man følge pengestrømmen er det den veien man må se. Anonymkode: 2b90c...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå