Gå til innhold

Hvilke svar på dette forum er det absolutt frekkeste du har lest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan gjelde alvorlige saker: Dødsfall, sykdom, skilsmisser eller andre alvorlige hendelser.  Har du observert noe?

Anonymkode: babe6...711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilket som er frekkest, men står to kjente nick brukere øverst på pallen hvertfall!

Anonymkode: 16cc2...b10

Skrevet

En nickbruker som ba en annen bruker gå og dø.

Anonymkode: 73bda...a4c

Skrevet

Enhver som angriper kvinner som skal ta abort. Gjerne med en kommentar at de skal føle skam. 

Anonymkode: 6df3d...71e

Skrevet

Hva er hensikten med å rippe opp i saker som kanskje vil såre de som ble utsatt for det, Hi?

Anonymkode: 23fe7...cd4

Skrevet

De som skriver til alvorlig syke med betydelig redusert livskvalitet at de skal ta seg sammen, slutte å være så navlebeskuende, få hodet ut av rumpa og være takknemmlig for at de ble født i Norge. 

Anonymkode: de856...18e

Skrevet

En som mente at jeg burde miste barnet mitt til barnevernet fordi jeg var lei av å være gravid i uke 37.

Jeg fortjente ikke å få barn 

Anonymkode: d0747...795

Skrevet

Det er egentlig umulig å svare på, ettersom noen mennesker åpenbart synes det er underholdende å svare så frekt og ufint som mulig. Men et svar jeg husker godt, var til ei dame som hadde mistet barnet sitt i en alt for tidlig fødsel, og som sørget veldig. De hadde holdt begravelse. Hun fikk til svar at man ikke begraver en abort. Har kanskje sett enda styggere svar senere, men det gjorde inntrykk fordi hun ble så lei seg.

Anonymkode: 31e40...3cf

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enhver som angriper kvinner som skal ta abort. Gjerne med en kommentar at de skal føle skam. 

Det er jo ikke "frekt".

Anonymkode: 3f10d...b95

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er egentlig umulig å svare på, ettersom noen mennesker åpenbart synes det er underholdende å svare så frekt og ufint som mulig. Men et svar jeg husker godt, var til ei dame som hadde mistet barnet sitt i en alt for tidlig fødsel, og som sørget veldig. De hadde holdt begravelse. Hun fikk til svar at man ikke begraver en abort. Har kanskje sett enda styggere svar senere, men det gjorde inntrykk fordi hun ble så lei seg.

Det er det verste jeg har hørt! Shit, det gjorde inntrykk. Håper denne moren hadde gode folk rundt seg som frigjorde henne fra en så grusom anklage.

Anonymkode: 2070b...d23

Skrevet

Det som irriterer meg mest her inne, er hvor lite empati flere ytrer. All den hetsen mot uføre. 

Jeg er selv ufør etter en uforskyldt  bilulykke. Det har ødelagt livet mitt. Ingenting ble som det skulle. Pluss at jeg er syk 24 timer i døgnet uten å få et pusterom. Jeg husker ikke hvordan det er å være frisk. 

Har 0 restevne. Nav har aldri vært kranglete. Jeg har krav på hjelp. Jeg har store problemer etter denne ulykken. 

Da er det veldig leit å lese så mange som snakker stygt om uføre. Rett og slet hat mot uforskyldte skjebner. Det er veldig tøft for meg. 🙁

Anonymkode: babc8...768

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er det verste jeg har hørt! Shit, det gjorde inntrykk. Håper denne moren hadde gode folk rundt seg som frigjorde henne fra en så grusom anklage.

Anonymkode: 2070b...d23

Det var ingen anklage, det var en latterliggjøring av sorgen og tapet hennes. 

Dette er ganske lenge siden, da man ikke kunne være anonym på Skravle, og brukerne kjente hverandres historier. Dette var en bruker som hadde vært på forumet lenge, og som hadde fortalt mye om sorgen sin over å miste et ufødt barn. Hun la ut bilder av graven og delte veldig mye. Å avfeie et menneske som forteller om det som for henne var begavelsen til barnet sitt med "skjerp deg, man begraver ikke en abort!" er ekstremt respektløst og gjort med den hensikten å såre. For meg var det en helt annen opplevelse enn å se idiotkommentarer mellom anonyme nå, det var å vri kniven rundt i såret til et ekte menneske. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det som irriterer meg mest her inne, er hvor lite empati flere ytrer. All den hetsen mot uføre. 

Jeg er selv ufør etter en uforskyldt  bilulykke. Det har ødelagt livet mitt. Ingenting ble som det skulle. Pluss at jeg er syk 24 timer i døgnet uten å få et pusterom. Jeg husker ikke hvordan det er å være frisk. 

Har 0 restevne. Nav har aldri vært kranglete. Jeg har krav på hjelp. Jeg har store problemer etter denne ulykken. 

Da er det veldig leit å lese så mange som snakker stygt om uføre. Rett og slet hat mot uforskyldte skjebner. Det er veldig tøft for meg. 🙁

Mye av det er nok lite gjennomtenkt. Folk sårer fordi de kan, og tenker ikke over at det er helt ekte mennesker med liv, barn og familier de tråkker ned i søla. Tror mange opplever det å slenge dritt på nettet nesten som et spill der man kan score poeng. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke "frekt".

Anonymkode: 3f10d...b95

Jo. Frekt, kunnskapsløs, unødvendig..mange ord man kan bruke!

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett hat mot uforskyldte skjebner her. Jeg har derimot sett kritikk av de som urettmessig lurer til seg uføretrygd. Du er ikke en av de, og da gjelder ikke kritikken deg. Men jeg forstår at man kan føle seg uglesett som ufør når det finnes snyltere som ødelegger.

Anonymkode: 4db22...c69

Skrevet

Et svar til meg, etter at jeg nå nylig la ut et innlegg om at jeg er redd for om jeg kan ha blitt steril etter jeg tidligere i år hadde en MA og fikk en kraftig infeksjon etter utskrapning. 2 mnd før det mistet jeg i SA. Alt jeg var igjennom under MA gjorde meg sengeliggende i 2 mnd og jeg var skikkelig langt nede.

Fikk en kommentar om at vedkommende håpet det kom til å fortsette å gå skeis for meg siden jeg var så dum. 

Anonymkode: 87486...491

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett hat mot uforskyldte skjebner her. Jeg har derimot sett kritikk av de som urettmessig lurer til seg uføretrygd. Du er ikke en av de, og da gjelder ikke kritikken deg. Men jeg forstår at man kan føle seg uglesett som ufør når det finnes snyltere som ødelegger.

Anonymkode: 4db22...c69

Takk. 😊

For mange år siden trodde jeg det var vanlig å bli ufør når man ble godt voksen. Det var nesten like vanlig som å være pensjonist..  

Men å bli ufør i dag, er mye vanskeligere. Det tar gjerne mange år og mange tiltak man må igjennom. Vet om mange syke som blir pushet igjennom ting å prøve ut før man kan søke ufør. Må dra til flere spesialister osv. Så jeg kan ikke skjønne at det er så mange uføre i dag som snylter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...