Gå til innhold

Forelskelse - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer hadde jeg et forhold til en nydelig fyr. Jeg ble såå betatt og helt hekta. Etter et par mnd spurte jeg om vi skulle være kjærester. Ja, jeg var pushy, men klarte ikke la være. Vi ble sammen en stund etter, men det tok bare noen uker før det skrantet. Han forklarte at det hadde gått for fort for ham. Jeg synes det hadde gått sakte! 😝

Så ble det slutt og han ville såå gjerne være venn, men det var ikke jeg klar for. For en mnd siden spurte jeg om noe han er god på. Han ville gjerne hjelpe meg med det. Jeg var så kin på sex og sa det langt utpå kvelden, men han takket nei og jeg var dødsflau. 

Så hadde vi ikke kontakt på noen uker. Forrige uke inviterte han meg på kino. Jeg var bortreist og egentlig litt glad for det. Denne uken spurte han om å få komme på kaffe. Han kom og det var gøy p prate med ham igjen. 

Han klemmer meg akkurat litt for lenge og vi snakker utrolig godt sammen. Jeg begynner å bli kin igjen. Høres ut som jeg er 14år, men jeg må spørre:

Hvordan få ham på kroken? 

Anonymkode: 28058...d34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hvordan du har det, har vært i noe lignende for noen år siden. (er 40 nå...) 

Jeg orka ikke mer, så avsluttet det, men angra meg masse etterpå. Ser i ettertid at det uansett var et klokt valg, da jeg ikke hadde godt av det spillet... 

Mitt råd hvis du virkelig vil ha ham på kroken er å være bakpå. Jeg synes det er litt teit med sånt spill, men om du virkelig vil, så skader det ikke å prøve. 

Men ikke utslett deg selv, vær så snill ❤️

Anonymkode: 76c09...e7a

Skrevet

Snakk med ham. #rema1000

Anonymkode: a890e...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...