Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Er over 40 år og har aldri vært i nærheten engang, hverken med mannen eller alene. Har prøvd med leketøy og bare med fingre. Har prøvd alt. Det er behagelig når jeg masserer klitoris, men blir bare med den samme følelsen, helt til det blir ømt. Moen ganger har jeg onanert i flere timer uten å nærme meg... Vel, sånn er jeg laget... For leve med det. I de siste årene har jeg blitt litt interessert i andre, hvordan andre har det... Hvor lang tid tar det før dere kommer? Og ikke minst hvordan føles det? Anonymkode: f89bb...ecb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Det er vel sånn at det er noen som aldri får det til..... Jeg hadde aldri problemer med det da jeg var yngre. Nå er jeg godt over 40, og må bruker hjelpemidler. Dvs. en KRAFTIG vibrator. Har du prøvd det? Kjøp den kraftigste du finner... 😉 Det tar ikke lang tid når jeg bruker den, i alle fall ikke når jeg har kosa masse med kjæresten først. 😉 Hvordan det føles? Det greier jeg faktisk ikke å beskrive, men det er den mest fantastiske følelsen i hele verden! 😄 Anonymkode: 7bec9...060
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel sånn at det er noen som aldri får det til..... Jeg hadde aldri problemer med det da jeg var yngre. Nå er jeg godt over 40, og må bruker hjelpemidler. Dvs. en KRAFTIG vibrator. Har du prøvd det? Kjøp den kraftigste du finner... 😉 Det tar ikke lang tid når jeg bruker den, i alle fall ikke når jeg har kosa masse med kjæresten først. 😉 Hvordan det føles? Det greier jeg faktisk ikke å beskrive, men det er den mest fantastiske følelsen i hele verden! 😄 Anonymkode: 7bec9...060 Har brukt flere tusen på hjelpe midler uten at det hjelper, som sagt har prøvd alt. Så bra at du har funnet noe som funker for deg Anonymkode: f89bb...ecb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 Womanizer? Jeg har ikke problemer med å komme, men denne gjør jobben på 20 sek på svak styrke. Kan den vere verdt forsøket? Anonymkode: d99a7...e11
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #5 Skrevet 16. oktober 2019 Har du forsøkt «magic wand»? Anonymkode: da1d5...083
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Skrevet 16. oktober 2019 Blant de 2,000 hjelpemidler som finnes på markedet så er det sikkert ett som HI ikke har prøvd. Det er helt sikkert det ene produktet som er nettopp det som vil gjøre at HI får orgasme. Garantert! Anonymkode: e4b30...c6f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #7 Skrevet 16. oktober 2019 Før jeg fikk barn fikk jeg lett vaginale orgasmer under samleiet (dvs uten samtidig direkte stimulering av klitoris). Nå får jeg ikke det lenger, og opplever generelt at det skal mer til å få orgasme enn før. (Selv om jeg fortsatt får det, med litt annen stimulering.) Jeg vet ikke om jeg har noen råd, i ditt tilfelle handler det jo heller ikke om at ting er endret etter barnefødsler? Hvis dette er viktig for deg, ville jeg vurdert å oppsøke sexologisk rådgivning. Evner du ellers å slappe av og nyte sex? Er problemet bare dette med orgasme mer teknisk, eller handler det også om sexlivet ellers? Anonymkode: 836a5...63a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #8 Skrevet 16. oktober 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blant de 2,000 hjelpemidler som finnes på markedet så er det sikkert ett som HI ikke har prøvd. Det er helt sikkert det ene produktet som er nettopp det som vil gjøre at HI får orgasme. Garantert! Anonymkode: e4b30...c6f Det kan jo være folk - kanskje HI, kanskje andre - er interessert i tips. Anonymkode: 836a5...63a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #9 Skrevet 16. oktober 2019 Har prøvd womanizer og wand. Funker ikke. Men det er jo ikke det jeg spør om i innlegget da... Anonymkode: f89bb...ecb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #10 Skrevet 16. oktober 2019 Det er ingen som har skrevet hvor lang tid dere bruker, eller hvordan det føles å få orgasme... Dere fokuserer på feil ting, har prøvd alt... Anonymkode: f89bb...ecb
MerraSomGår Skrevet 16. oktober 2019 #11 Skrevet 16. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har prøvd womanizer og wand. Funker ikke. Men det er jo ikke det jeg spør om i innlegget da... Anonymkode: f89bb...ecb Nei, sorry. sa wand. Men mente jo bare p hjelpe. jeg har fått orgasme hele livet. Om jeg går inn for det, tar det noen minutter å oppnå det. Men vanligvis når jeg har sex tar det lengre tid fordi man går jo ikke rett på å stimulere til en orgasme, for å si det slik. Det kjennes ut som om det brer seg en kriblete, elektrisk bølge igjennom hele kroppen. Det er veldig deilig, det prikker liksom veldig intenst. Det er veldig vanskelig å forklare fordi det er ingen ting som ligner på den følelsen. Når jeg kommer kraftig, kan jeg få tårer og jeg klarer kkke å la være å stønne eller lage lyd. Det må liksom bare ut.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #12 Skrevet 16. oktober 2019 32 minutter siden, MerraSomGår skrev: Nei, sorry. sa wand. Men mente jo bare p hjelpe. jeg har fått orgasme hele livet. Om jeg går inn for det, tar det noen minutter å oppnå det. Men vanligvis når jeg har sex tar det lengre tid fordi man går jo ikke rett på å stimulere til en orgasme, for å si det slik. Det kjennes ut som om det brer seg en kriblete, elektrisk bølge igjennom hele kroppen. Det er veldig deilig, det prikker liksom veldig intenst. Det er veldig vanskelig å forklare fordi det er ingen ting som ligner på den følelsen. Når jeg kommer kraftig, kan jeg få tårer og jeg klarer kkke å la være å stønne eller lage lyd. Det må liksom bare ut. Så deilig da, så heldig du er. Vet du bare prøver å hjelpe, takker for det, men har prøvd så mye, så har gitt opp. Anonymkode: f89bb...ecb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #13 Skrevet 16. oktober 2019 42 minutter siden, MerraSomGår skrev: Nei, sorry. sa wand. Men mente jo bare p hjelpe. jeg har fått orgasme hele livet. Om jeg går inn for det, tar det noen minutter å oppnå det. Men vanligvis når jeg har sex tar det lengre tid fordi man går jo ikke rett på å stimulere til en orgasme, for å si det slik. Det kjennes ut som om det brer seg en kriblete, elektrisk bølge igjennom hele kroppen. Det er veldig deilig, det prikker liksom veldig intenst. Det er veldig vanskelig å forklare fordi det er ingen ting som ligner på den følelsen. Når jeg kommer kraftig, kan jeg få tårer og jeg klarer kkke å la være å stønne eller lage lyd. Det må liksom bare ut. /r/NobodyAsked Anonymkode: e4b30...c6f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #14 Skrevet 16. oktober 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: /r/NobodyAsked Anonymkode: e4b30...c6f Jo, jeg. Anonymkode: f89bb...ecb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #15 Skrevet 16. oktober 2019 Har du kontroll over muskulaturen din i underlivet? Jeg må bruke både og musklene rundt vagina samtidig som klitoris stimuleres. Anonymkode: cb399...eea
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #16 Skrevet 16. oktober 2019 Har du blitt utsatt for overgrep noen gang, Hi? Vet om noen som har det som sliter med å få orgasme, men som har fått det til etter å ha gått i behandling for traumene. Hvor raskt jeg kommer kan variere veldig. Noen ganger veldig raskt, andre ganger kan det ta lang tid. Og det gjelder enten det er for egen hånd eller med en mann. Det som er viktig er selvfølgelig tenningen, men også like viktig at jeg ikke stresser for å "komme i mål". Om jeg fokuserer på å få orgasme er det langt vanskeligere. Da jeg sluttet å fokusere på det og heller fokusere på nytelsen og det å slappe helt, helt av, da ble det også lettere å få orgasmer. Anonymkode: 1aebd...5e6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #17 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg kommer sjeldent sammen med partner (synes ofte det er vanskelig å slappe av, eller blir utålmodig, eller partneren gjør ikke det jeg ber om (jeg har ingen fast partner)), men alene kan det ta fra 3-10 minutter før jeg kommer. Det er jo deilig. Synd at du aldri har fått oppleve en orgasme, HI. Klarer du å nyte sex likevel? Anonymkode: a016c...270
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #18 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg har det ganske likt, men jeg klarer å oppnå en slags "annerledes" følelse om jeg nionanerer og spenner alle musklene i kroppen i et par minutter.. Blir helt avslappet i bena etterpå, men opplever ikke noen spesielt deilige følelser! Synes det er mer pes enn digg.. Har slått meg til ro med at noen ikke får orgasmer.. Anonymkode: 9b7c0...2a8
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #19 Skrevet 16. oktober 2019 Sex er ikke bare orgasmen? Har du ellers glede av sex og samleie? Hvis du ikke klarer å slappe av, eller ikke nyter det generelt, er det sannsynligvis det som er årsaken til manglende orgasme. Hvis du ellers har glede av sex, virker det mer mystisk. Anonymkode: 836a5...63a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #20 Skrevet 16. oktober 2019 Hvor lang tid det tar kommer an på hvor utrolig mange ting, f.eks. hvor tent jeg er, om det er en stund siden sist, om jeg har drukket alkohol osv. Alt fra 20 sekunder til 30 min er normalt. Over det gidder jeg ikke, da blir jeg bare sår. Hvordan det føles er vanskelig å beskrive. Det bygger seg jo opp. Det sies at et nys er en tidendels orgasme, og jeg skjønner sammenlikningen selv om det er veldig ulikt også. Litt sånn varm, men nesten frysning, alle musklene der nede strammer seg, hjernen slutter litt å virke og alt bare blir helt ekstremt overfølsomt og intenst på en god måte som bølger. Anonymkode: 6422f...5e6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #21 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Synd at du aldri har fått oppleve en orgasme, HI. Klarer du å nyte sex likevel Ja, det gjør jeg jo, det er jo godt. Å mannen min elsker å ligge med meg, og liker at jeg suger han, så alt i alt liker jeg sexen vi har. Gidder jo selvfølgelig ikke å onanere lenger, da det ikke gir meg noe, men vi har sex to - tre ganger i uka Anonymkode: f89bb...ecb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #22 Skrevet 16. oktober 2019 Hadde vi begge vært single, så hadde jeg tatt den utfordringen. Etter å ha blitt «lært opp» av en jente, har jeg uten unntak fått alle jenter til å sprute av g-punkt orgasme med fingrene. Er godt gift nå, så ingen får bevist at jeg ikke klarer det på alle Du må få mannen din til å lære seg metoden. Google IT. Som man gestikulerer «kom hit» med pekefingeren, må man gjør med de to fingrene ved siden av pekefingeren. Jevnt og trutt og raskere etter litt annen oppvarming, som gjør deg kåt. Jeg kan ta feil, men tror og håper at jeg har rett. Lykke til! Anonymkode: 98b8f...d6c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #23 Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde vi begge vært single, så hadde jeg tatt den utfordringen. Etter å ha blitt «lært opp» av en jente, har jeg uten unntak fått alle jenter til å sprute av g-punkt orgasme med fingrene. Er godt gift nå, så ingen får bevist at jeg ikke klarer det på alle Du må få mannen din til å lære seg metoden. Google IT. Som man gestikulerer «kom hit» med pekefingeren, må man gjør med de to fingrene ved siden av pekefingeren. Jevnt og trutt og raskere etter litt annen oppvarming, som gjør deg kåt. Jeg kan ta feil, men tror og håper at jeg har rett. Lykke til! Anonymkode: 98b8f...d6c Du tar feil. Anonymkode: f89bb...ecb
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #24 Skrevet 16. oktober 2019 Vel, jeg fikk ikke orgasme sammen med en mann før jeg var 31 og hadde to barn. Hadde også vanskelig for å komme på egne hånd. Da det ble slutt med barnefaren gikk jeg singel et par år og trente bekkenbunnen mye mer enn før fødslene. Så fant jeg en noe eldre elsker på nettet, og han kunne virkelig behandle en kvinne. Allerede første kvelden med han var det åtte-ni orgasmer på rad - bare ved at han brukte fingrene, tok seg tid og ja.. elsket med meg på en annen måte. Anonymkode: 1c7df...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå