Gå til innhold

Kjærleik altså - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så opptatt av en nydelig mann. Hvordan få han på kroken? 

Anonymkode: c2116...4e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær deg selv. Be ham på en date om han er singel, finn på noe sammen.

Ikke gjør det så komplisert. Ikke forestill deg. Om han ikke vil ha deg for den du er, da er han ikke mann for deg.

Anonymkode: 60491...b38

Skrevet

Smil, vær naturlig, se på han, vær litt sprudlende om det ikke er veldig unaturlig for deg, prat/henvend deg til han der det er naturlig.. 

Min mann falt for meg fordi jeg, i hans øyne, var søt, vimsete, smilte, pratet, var omsorgsfull med dem rundt meg. Dette skjedde uten at jeg var klar over det, jeg var absolutt ikke ute etter en mann og jeg syns bare han var søt og snill, og ikke pågående og flørtete. Plutselig gikk det opp for meg at jeg var forelsket i han, og da først skjønte jeg at han likte meg😅

Så mitt tips er å være deg selv så mye som mulig, og samtidig vise at du er interessert i han, altså at du er nysgjerrig og åpen😊

Anonymkode: 7ff9a...5c9

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Smil, vær naturlig, se på han, vær litt sprudlende om det ikke er veldig unaturlig for deg, prat/henvend deg til han der det er naturlig.. 

Min mann falt for meg fordi jeg, i hans øyne, var søt, vimsete, smilte, pratet, var omsorgsfull med dem rundt meg. Dette skjedde uten at jeg var klar over det, jeg var absolutt ikke ute etter en mann og jeg syns bare han var søt og snill, og ikke pågående og flørtete. Plutselig gikk det opp for meg at jeg var forelsket i han, og da først skjønte jeg at han likte meg😅

Så mitt tips er å være deg selv så mye som mulig, og samtidig vise at du er interessert i han, altså at du er nysgjerrig og åpen😊

Anonymkode: 7ff9a...5c9

Vær sprudlende selv om det ikke er unaturlig. Dagens tips.

Anonymkode: 108a0...d19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...