Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 I midten av august ble jeg plutselig kjempe dårlig. Var litt slapp på morgenen og på formiddagen kom det et host og da ble jeg kjempe dårlig! Etter to dager dro jeg til lege og fikk påvist lungebetennelse etter røngten. Måtte gå på antibiotika i 10 dager og var sykmeldt i en uke. Forrige uke var jeg på røngten for etterkontroll. Nå ringte legen meg og det var fremdeles ikke bra. Hun spurte om symptomer, men eneste jeg har er litt hoste nå og da, slimdannelse om jeg anstrenger meg og blir andpusten. Ikke dårlig allmenntilstand eller noe. Er dette normalt da? Jeg hverken røyker eller snuser og anser meg selv som i ok form. Er heller ikke overvektig Anonymkode: 76628...59f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Har de sjekka om du har blodpropp? Anonymkode: a0e3e...af7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 Antar de ser det på røngten?Jeg har fått henvisning til CT så skal kontakte forsikringen via jobben etterpå slik at jeg får time fort Anonymkode: 76628...59f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Antar de ser det på røngten?Jeg har fått henvisning til CT så skal kontakte forsikringen via jobben etterpå slik at jeg får time fort Anonymkode: 76628...59f Tror jeg ikke, men ser det på CT. Men blodpropp i lungene kan skape betennelse. Anonymkode: a0e3e...af7
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #5 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg har hatt lungebetennelse flere ganger. Den siste gangen var det slik du beskriver i 3 mnd etterpå. Kroppen/lungene trenger hvile lenge etterpå. Anstrenger du deg for tidlig blir det verre. Anonymkode: c9f16...195
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Skrevet 16. oktober 2019 Dette må kontrolleres, med bilder. Mannen min hadde en mycoplasma lungebetennelse som ikke gikk over, det var fortetninger i lungene lenge etter at han burde vært frisk. Symptomene ble stadig svakere, men de vedvarte i et helt år. Jeg fikk litt noia, frisk og sterk mann i 30-åra, og han var veldig dårlig i lengre tid. Han er frisk igjen nå. Anonymkode: ea3f3...88f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå