Gå til innhold

Balaklava til småbarn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kivat balaklava, funker ikke, går ned i øya på barnet mitt. Kan ikke ha en mindre størrelse heller (er ca 4 år, og har størrelse 1 :P )

Så må ha en HELT ANNEN passform :) Tips til en dere er fornøyde med? 

OBS.. opplevde det samme med reima, gikk ned i øynene. 

Anonymkode: e5ec7...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en fra janus som var bra, men det ser ikke ut som de selger den typen (ullfrotte) lengre. Den vi hadde var imidlertid en mye mindre størrelse enn det ungen i teorien skulle ha brukt, så det kan være de sitter bedre hvis de er litt små.

Skrevet

Vi har hatt Reima og PoP. Vi har vært mest fornøyd med PoP, men da jeg skulle kjøpe en til, ser jeg at de ikke fører den mer. :( 

Anonymkode: 6a134...701

Skrevet
1 minutt siden, Spurvugla skrev:

Jeg har hatt en fra janus som var bra, men det ser ikke ut som de selger den typen (ullfrotte) lengre. Den vi hadde var imidlertid en mye mindre størrelse enn det ungen i teorien skulle ha brukt, så det kan være de sitter bedre hvis de er litt små.

Men den reimabalaklavaen, den hadde jeg i årevis. I håp om at den noensinne skulle passe, men passformen var bare feil..

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men den reimabalaklavaen, den hadde jeg i årevis. I håp om at den noensinne skulle passe, men passformen var bare feil..

Nei, det er ikke lett. Og de som har best passform går tydligvis ut av produksjon. 

(Jeg ser etter en tynn en til å ha under sykkelhjelm, ikke lett å finne det heller.)

Skrevet
5 minutter siden, Spurvugla skrev:

Nei, det er ikke lett. Og de som har best passform går tydligvis ut av produksjon. 

(Jeg ser etter en tynn en til å ha under sykkelhjelm, ikke lett å finne det heller.)

Jeg synes Joha har hatt noen gode, tynne. Pierre robert også. Men jeg ser etter tykk hehe :P Høstlue bare. Kan jo komme snø når som helst nå da..

Skrevet
14 minutter siden, Spurvugla skrev:

Mine barn brukte tynn balaklava fra Nøstebarn. De hadde kjempegod passform og var helt supre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...