Gå til innhold

Synspunkt om boliger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv ville jeg ikke valgt noen da det ikke følger med garasje eller mulighet for å bygge garasje. Hvis jeg måtte valgt en, måtte det blitt en med carport. Ser for meg ballspill ved fellesparkeringen og bulker i alle biler.

Anonymkode: a8d87...acc

Skrevet

Dere må jo selv veie opp hva som er viktigst for dere. Størrelsen? Plasseringen på feltet? Vil dere være nærme fellesområdene, eller velge bolig i utkanten? Osv. osv.

For oss er beliggenhet, størrelse og planløsning viktig, for det er vanskeligere å endre på. Vi har gjenboere og bor lengre unna parkeringshuset, men det var mindre viktig for oss. Vi bor nærme den største lekeplassen, men ikke kloss oppi.

Anonymkode: 6212f...2d0

Skrevet

A-101 eller A-102

Endeleilighet som ikke har hagen rett ut mot fellerarealene.

For meg hadde det vært helt uaktuelt å ha verandaen rett ut mot lekeplassen, alltid sitte på utstilling, aldri kunne ta en is eller grille en pølse på verandaen uten at alle ungene i nabolaget ser det og gjerne vil smake osv.

Anonymkode: bd984...325

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

A-101 eller A-102

Endeleilighet som ikke har hagen rett ut mot fellerarealene.

For meg hadde det vært helt uaktuelt å ha verandaen rett ut mot lekeplassen, alltid sitte på utstilling, aldri kunne ta en is eller grille en pølse på verandaen uten at alle ungene i nabolaget ser det og gjerne vil smake osv.

Anonymkode: bd984...325

Samme her. Hadde aldri kjøpt en av leilighetene som hadde hageflekk rett mot fellesarealene.

Anonymkode: a7b37...ee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...