Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Har fått en tur til Alcúdia Mallorca i 2 uker i juli. Dette er ett 4 stjerners flott hotell nær strand, en ettroms leilighet. Vi er 2 voksne og ett barn på 8. Har fått hotell for kr 27.000 uten mat. Fly kommer på 10.000 inkl baggasje, mat og setereservasjon. Tenker å ta sjansen på å bestille all inclusive når vi kommer frem. Hva tenker dere om denne prisen? Dyrt eller billig? Er helt uerfaren med å bestille sydentur 😬 Anonymkode: 4ef21...13b
KellyTaylor Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 10,000 + 27,000? Så event all inclusive i tillegg som kan være på 15,000? Og dette i en enroms? Jeg hadde ikke betalt dette og heller bestilt noe via Ving til omtrentlig samme sum eller billigere.OG da kan dere fint få en 2 roms, all inclusive og pakkereiseloven i hånd om det skulle oppstå noe uventet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 Hi Har sjekket på Ving på chartertur... Søkte på samme tid, samme rom. Da ble prisen 53.000 😱 De skulle ha 19.000 for all inclusive i tillegg... hvordan ordne billigst mulig tur? 😞 Vet det er billigere til Tyrkia, men vil ikke dit. Anonymkode: 4ef21...13b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg vet ikke om det er veldig billig tur dere har fått, men vi har i hvert fall brent oss på å ikke bestikke AI hjemmefra. Det var veldig mye dyrere å bestille det på plassen, pluss at det ikke er sikkert at det er ledig. Et kjapt søk på ving.no gir meg en pris på kr 37 966,- for en ettroms i juli for tre pers på et av de mest populære hotellene som ligger helt på stranden. Inkl all inclusive Anonymkode: d3fa4...a29
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #5 Skrevet 16. oktober 2019 Det var svært, svært dyrt! Vi reiser til syden i juli hvert år, bor på ulike Sunwing-hotell. To voksne og ett barn på fire år. Vi velger alltid gunstige flytider, har leilighet med ett soverom (altså separat soverom og stue/kjøkken), stor terrasse, rengjøring hver dag osv. Bestiller mat på flyet, transferbuss, bagasje er alltid inkludert (23 kg + innsjekking fra hotellet på hjemreise). Vi pleier å betale ca. 28 000–33 000 kr. Vi har kun frokost, da, ikke all inclusive. Men vår erfaring er at vi bruker mindre penger totalt slik, for vi spiser ikke fra snackbaren uansett, og drikker lite alkohol når vi er på ferie med en fireåring. Lunsj pleier vi å spise på terrassen, kjøper fra matbutikken. Middag spiser vi alltid ute. Fri tilgang til is for alle. Så jeg synes det du har funnet høres helt vilt dyrt ut! Anonymkode: 72896...e94
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Skrevet 16. oktober 2019 Det var dyrt. Ikke bestill!! Anonymkode: 81960...8fa
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #7 Skrevet 16. oktober 2019 Kjenner ikke til Alcudia, men da vi har tittet på charter kommer man ikke under 60.000 med All inclusive. Anonymkode: 0f2d4...26b
Kira Skrevet 16. oktober 2019 #8 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg synes det var ganske dyrt, men ser at det koster mye å bo på hotell. Vi er i Spania hver sommer, og betaler mindre. Men jeg hater å bo på hotell da, jeg må ha eget hus med basseng 🙈 I år var vi tre uker i Spania. Betalte 17.000 for huset (tre soverom, to bad, stue, kjøkken og privat basseng i hagen) og ca 9.000 i flybillett. Det som kommer i tillegg er mat og leiebil. Så det kan jo vurderes hvis man gidder å lage litt mat selv og ikke vil sloss om solsenger og plass 🤪
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #9 Skrevet 16. oktober 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Har fått en tur til Alcúdia Mallorca i 2 uker i juli. Dette er ett 4 stjerners flott hotell nær strand, en ettroms leilighet. Vi er 2 voksne og ett barn på 8. Har fått hotell for kr 27.000 uten mat. Fly kommer på 10.000 inkl baggasje, mat og setereservasjon. Tenker å ta sjansen på å bestille all inclusive når vi kommer frem. Hva tenker dere om denne prisen? Dyrt eller billig? Er helt uerfaren med å bestille sydentur 😬 Anonymkode: 4ef21...13b Med ett barn på 8 hadde jeg aldri tatt all inclusive. Har aldri skjønt greia med å spise buffé mat når det er så mye god mat/hyggelige restauranter utenfor hotellet. For oss er det mye av sjarmen å kunne spise på forskjellige steder. Reiser man med 2-3 viltre små kan jeg forstå det, men ikke ellers. Anonymkode: be6c6...867
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #10 Skrevet 16. oktober 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Det var svært, svært dyrt! Vi reiser til syden i juli hvert år, bor på ulike Sunwing-hotell. To voksne og ett barn på fire år. Vi velger alltid gunstige flytider, har leilighet med ett soverom (altså separat soverom og stue/kjøkken), stor terrasse, rengjøring hver dag osv. Bestiller mat på flyet, transferbuss, bagasje er alltid inkludert (23 kg + innsjekking fra hotellet på hjemreise). Vi pleier å betale ca. 28 000–33 000 kr. Vi har kun frokost, da, ikke all inclusive. Men vår erfaring er at vi bruker mindre penger totalt slik, for vi spiser ikke fra snackbaren uansett, og drikker lite alkohol når vi er på ferie med en fireåring. Lunsj pleier vi å spise på terrassen, kjøper fra matbutikken. Middag spiser vi alltid ute. Fri tilgang til is for alle. Så jeg synes det du har funnet høres helt vilt dyrt ut! Anonymkode: 72896...e94 Hvilket sunwing hotell har disse prisene for 2 ukers opphold? Synes ikke prisene til HI var så gale mtp. at det er 2 uker... Anonymkode: 0c551...50b
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2019 #11 Skrevet 17. oktober 2019 På 16.10.2019 den 19.33, Anonym bruker skrev: Hvilket sunwing hotell har disse prisene for 2 ukers opphold? Synes ikke prisene til HI var så gale mtp. at det er 2 uker... Anonymkode: 0c551...50b Vi var på Cala Bona på Mallorca i fjor og på Sandy Bay på Kypros i år. Anonymkode: 72896...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå