Gå til innhold

Deres barn i 6.-7. Klasse.. er de glade i Halloween? Hvordan vil de feire?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren vår har alltid elsket Halloween, planlagt kostyme hele året osv.

I år vil hun være hjemme med meg, kjøpe godteri og se film. Hun vil ha en enkelt sort kjole og kanskje En helse hatt. Hun vil ikke være med på fest eller på runde med vennene..

Hun sier at hun heller vil bruke penger på godteri hun liker, og ikke sløse det bort på kostyme. Og at hun syns familien skal gjøre noe sammen. At hun gjerne kan ha venninnene hos oss, men ikke vil være med rundt. Hva skjer?🧐

Anonymkode: b167d...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Datteren vår har alltid elsket Halloween, planlagt kostyme hele året osv.

I år vil hun være hjemme med meg, kjøpe godteri og se film. Hun vil ha en enkelt sort kjole og kanskje En helse hatt. Hun vil ikke være med på fest eller på runde med vennene..

Hun sier at hun heller vil bruke penger på godteri hun liker, og ikke sløse det bort på kostyme. Og at hun syns familien skal gjøre noe sammen. At hun gjerne kan ha venninnene hos oss, men ikke vil være med rundt. Hva skjer?🧐

Anonymkode: b167d...0a9

HEKSE-hatt 😄

HI

Anonymkode: b167d...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har vært noe uoverensstemmelse med noen, at noen har sagt at Halloween er barnslig - eller at hun rett og slett ser på det med andre øyne pga alder 😊

For du har ikke sagt noe ifht penger som hun kan ha snappet opp, at dere har dårlig råd etc? Så hun vil skåne dere for utgiftene...

Anonymkode: 0a60c...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det har vært noe uoverensstemmelse med noen, at noen har sagt at Halloween er barnslig - eller at hun rett og slett ser på det med andre øyne pga alder 😊

For du har ikke sagt noe ifht penger som hun kan ha snappet opp, at dere har dårlig råd etc? Så hun vil skåne dere for utgiftene...

Anonymkode: 0a60c...04c

Jeg forsøkte å høre litt om det, men det virker ikke som om at det er noe problem med vennene, og de skal gå knask eller knep. 

Det kan ikke ha noe med vår økonomi å gjøre 😊 

HI

Anonymkode: b167d...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I år skal vi være hjemme og dele ut godteri ! Jenta går i 6. Klasse? 

Anonymkode: 99675...ce5

Dere skal være hjemme? Har hun pleid å gjøre andre ting før? Her er det tradisjon med en felles fest for jentene i klassen.. så jeg syns det er litt synd at hun trekker seg bort fra det sosiale i klassen. Men Hun har igrunn alltid hatt ønske om å være sammen ned en mindre gruppe heller enn å gå på den festen

Hin bestemmer selvsagt.. bare lurte litt på hvordan andre barn på den alderen følte rundt Halloween 

HI

Anonymkode: b167d...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 7.klassing skal først på en klassefest også gå knask eller knep med et par venninner, hun er nok litt barnslig, men gleder seg veldig.

Har to eldre barn, og de sluttet med å feire halloween da de begynte på ungomdskolen, da var det "kleint" å gå og ringe på og ingen festligheter lenger.

Anonymkode: 65606...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...