Gå til innhold

Seriøst spm, Oslo på halloween


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter på 14 og jeg skal til Oslo, på sykehus, men bor på sykehushotell.  Nå viser det seg at den dagen/kvelden vi får "fri" er torsdag 31 okt. Halloween....

Vi kommer langveisfra, og bor på landsbygda. Og synes Oslo, t baner, trikk, og alt skummelt i nyhetene gjør Oslo skummel..... iallefall når det er kveld, vi er ukjente og min datter er 14...... 

Vi kommer nok til å tilbringe kvelden på pasient hotellet, tenker at det er mange skumle monster  på trikk og t bane????? 

Vi tenker jo at de ikke er farlige, det er mer jeg som er redd for å bli skremt....

Hvordan er Oslo på halloween ettermiddag, på t bane og trikk.......???? 

Anonymkode: a3a70...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fram til rundt kl. 17 vil det være lyst, og få barn med kostymer. Etter kl. 17, vil det bli gradvis mørkere, og mange barn med kostymer.

Men altså: Vi snakker om barn på ca. 4 til 10 år, i typiske karnevalskostymer. Dere har vel barn med kostymer på bygda, også? De blir ikke skumlere fordi dere møter dem på trikken.

Anonymkode: c6762...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også "ute i distriktet" og er inne i Oslo med datteren min en gang eller to i året. Hun er da på rikshospitalet, er det dit dere også skal?

Da går det trikk rett ned til sentrum, den stopper nede ved jernbanetorget og datteren min (som er 12 år nå) synes det er helt fantastisk med en runde i byen.

På sykehuset skjer det ingenting etter klokken tre, så vi har tatt trikken ned til sentrum, spist på peppes (som vi ikke har hjemme) og ellers tatt det etter været. Er det fint vær er det fint å gå opp og ned Carl Johan, og er det dårlig vær er det fint å ta en runde på kjøpesenter, begge deler ligger rett ved trikken.

Det er ikke skumlere i Oslo enn i resten av landet på halloween altså, noen utkledde unger tåler dere nok. Det er nok ikke i sentrum de oppholder seg uansett, de går nok "trick og treat" i nabolaget der de bor.

Anonymkode: de937...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...