Gå til innhold

Trenger et svar fra dere....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ang facebook. Litt viktig gor meg å vite akkurat nå. 😇

Jeg la til en bekjent på facebook for ei veldig godt stund siden. Han godtok meg ikke (jeg vet nok årsaken, men kan ikke fortelle det her). Da han avslo forespørselen, så gikk det ikke an å legge han til igjen. Det var ingen "Legg til som venn" knapp. Igår gikk jeg inn på siden hans, å jammen stod den tilgengelig igjen. Han ga meg et lite vink dagen før. 

Så hva skjer, har han åpnet dette igjen? Åssen er det mulig? 

Nei, jeg legger han ikke til igjen;)

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du som er opphengt i legen din!? 

Anonymkode: b0f8f...bd2

Dette er ikke legen min. 

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysioterapeuten?

Det er egentlig umulig å svare deg ut fra den informasjonen du gir, du skriver jo ingenting om hvilken relasjon dere har hatt eller har, hvilken interesse du har av ham osv.

Om det er en du er interessert i så ville jeg tenkt meg om noen ganger, vil du ha en mann som avviser deg helt, for så å forsøke å hanke deg inn, eller få deg til å løpe etter seg igjen, når det nå plutselig passer ham? Jeg hadde ikke ønsket en slik mann.

Anonymkode: 4ca01...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei,.. ikke det hele tatt. Han har verken fysio eller lege som yrke. Jeg har mann og voksne barn. Det er en jeg har "kjent' fra tidligere, jeg klarte å fange han opp på facebook via en gruppe, men ble avvist/ignorert da jeg sendte han forespørselen..(?) Et par dager siden nå vinket han med hånden på facebook, forså at jeg kunne legge han til igjen, da stod det "Legg til". Jeg innbillte meg at han hadde gjenåpnet ignoreringen ? Jeg er gift, men nyskjerrig rundt han om jeg må inrømme det. :)

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe nei,.. ikke det hele tatt. Han har verken fysio eller lege som yrke. Jeg har mann og voksne barn. Det er en jeg har "kjent' fra tidligere, jeg klarte å fange han opp på facebook via en gruppe, men ble avvist/ignorert da jeg sendte han forespørselen..(?) Et par dager siden nå vinket han med hånden på facebook, forså at jeg kunne legge han til igjen, da stod det "Legg til". Jeg innbillte meg at han hadde gjenåpnet ignoreringen ? Jeg er gift, men nyskjerrig rundt han om jeg må inrømme det. :)

Anonymkode: e65f5...c9b

Kanskje han trykket ved en feil..?.. er uansett umulig for oss å vite hva han tenker.. 

Anonymkode: 928de...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe nei,.. ikke det hele tatt. Han har verken fysio eller lege som yrke. Jeg har mann og voksne barn. Det er en jeg har "kjent' fra tidligere, jeg klarte å fange han opp på facebook via en gruppe, men ble avvist/ignorert da jeg sendte han forespørselen..(?) Et par dager siden nå vinket han med hånden på facebook, forså at jeg kunne legge han til igjen, da stod det "Legg til". Jeg innbillte meg at han hadde gjenåpnet ignoreringen ? Jeg er gift, men nyskjerrig rundt han om jeg må inrømme det. :)

Anonymkode: e65f5...c9b

Er det verdt det hvis det er en du kanskje risikerer å bli mer interessert i?

Jeg ville latt videre kontakt være opp til ham. Jeg tenker at hvis han mente noe seriøst så hadde han heller skrevet en melding til deg fremfor bare et vink. Et vink er for lettvint når han tidligere har avvist deg.

Men jeg hadde selv ikke gått inn for å ha en slik kontakt med en jeg var mer nysgjerrig på som mann hvis jeg selv ønsket å beholde egen mann og familie. Det kan skape problemer for deg, og da tenker jeg det er bedre å heller unngå potensielle problemer og heller legge fokuset og energien i det du har, mann, barn og familie og heller gjøre det beste ut av det. Er du søkende etter andre menn er det jo stor risiko for at forholdet ditt kanskje ikke fungerer helt, og da tenker jeg det er bedre å fokusere der enn på andre, i hvert fall en mann som avviser og vinker på deg om hverandre.

Anonymkode: 4ca01...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det verdt det hvis det er en du kanskje risikerer å bli mer interessert i?

Jeg ville latt videre kontakt være opp til ham. Jeg tenker at hvis han mente noe seriøst så hadde han heller skrevet en melding til deg fremfor bare et vink. Et vink er for lettvint når han tidligere har avvist deg.

Men jeg hadde selv ikke gått inn for å ha en slik kontakt med en jeg var mer nysgjerrig på som mann hvis jeg selv ønsket å beholde egen mann og familie. Det kan skape problemer for deg, og da tenker jeg det er bedre å heller unngå potensielle problemer og heller legge fokuset og energien i det du har, mann, barn og familie og heller gjøre det beste ut av det. Er du søkende etter andre menn er det jo stor risiko for at forholdet ditt kanskje ikke fungerer helt, og da tenker jeg det er bedre å fokusere der enn på andre, i hvert fall en mann som avviser og vinker på deg om hverandre.

Anonymkode: 4ca01...671

Jeg er ikke ute etter et forhold med han, såvidt jeg vet så er han med kona enda. Vi har holdt på en hemmelighet, som gjør saken enda lettere å tolke med at det var derfor han avviste VF min. Vi har begge hatt en flørt, god stemning tidligere (om man kan si deg på den måten) .

Jeg lurte litt på det tekniske her, siden jeg i og for seg ikke er så flink på data. Hvorfor det nå står at jeg kan legge han til, når det tidligere ikke var mulig å legge han til? 

 

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke ute etter et forhold med han, såvidt jeg vet så er han med kona enda. Vi har holdt på en hemmelighet, som gjør saken enda lettere å tolke med at det var derfor han avviste VF min. Vi har begge hatt en flørt, god stemning tidligere (om man kan si deg på den måten) .

Jeg lurte litt på det tekniske her, siden jeg i og for seg ikke er så flink på data. Hvorfor det nå står at jeg kan legge han til, når det tidligere ikke var mulig å legge han til? 

 

Anonymkode: e65f5...c9b

Han har vel ombestemt seg, da, og har åpnet opp for at du kan bli venn med ham igjen på fb.

 

Anonymkode: 4ca01...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at han ikke avslo forespørselen før lenge etterpå. Og så lenge den står aktiv hos han kan du ikke sende ny. Men når han avslår, vil du kunne sende en ny forespørsel. 

Eller.. han ventet litt før han godtok, da dukker det opp at man har ny venn og Facebook oppfordrer til å sende et wink. Han trykka der, angra seg som fy og sletta deg igjen. 

Uansett, så er dere ikke venner på face, du har prøvd og fått et nei. La det ligge nå. Move on sista! 😁👍

Anonymkode: 43fe5...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan hende at han ikke avslo forespørselen før lenge etterpå. Og så lenge den står aktiv hos han kan du ikke sende ny. Men når han avslår, vil du kunne sende en ny forespørsel. 

Eller.. han ventet litt før han godtok, da dukker det opp at man har ny venn og Facebook oppfordrer til å sende et wink. Han trykka der, angra seg som fy og sletta deg igjen. 

Uansett, så er dere ikke venner på face, du har prøvd og fått et nei. La det ligge nå. Move on sista! 😁👍

Anonymkode: 43fe5...c75

Han har ikke lagt meg til, eller godtatt forespørselen. Da ville jeg fått det bekreftet på history. ;)

Selfølgelig skal jeg ikke mase mer på denne mannen. Bare jeg som vil ha svar på hvorfor det i flere mnd ikke har gått an å legge han til - men nå kan jeg det. Er det en slags karatene på så og så lang tid? 

Noen som vet? Vil bare ha svar på noe så lite og stusselig. 😅

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan hende at han ikke avslo forespørselen før lenge etterpå.

Hva har han gjort da, lagt venneforespørslet på vent? Hva er alternativet? 

Takk for innspill til ei som ikke har snøringen;) 

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje han trykket ved en feil..?.. er uansett umulig for oss å vite hva han tenker.. 

Anonymkode: 928de...475

Vinket , mulig. Men han har nok villet ha tilgang til å bli venn med deg igjen, siden det plutselig kom opp igjen

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det har noe med innstillingene på selve profilen hans å gjøre. Man kan velge om man godtar venneforespørsler fra alle, felles venner eller ikke fra noen. Dette endrer man selv. Kanskje han har åpnet opp for at alle kan sende nå. Eneste jeg kommer på som kan forklare det. 

Anonymkode: 39f2b...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje det har noe med innstillingene på selve profilen hans å gjøre. Man kan velge om man godtar venneforespørsler fra alle, felles venner eller ikke fra noen. Dette endrer man selv. Kanskje han har åpnet opp for at alle kan sende nå. Eneste jeg kommer på som kan forklare det. 

Anonymkode: 39f2b...846

Takk for svar. Mulig. Bare rart det plutselig ikke var mulig å sende forespørsel til han rett etter anvisningen, men nå etter ett halvt år. Så gikk det. 

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går på innstillinger der man kan blokkere folk,kan man også velge og sette en person på "pause ". Da kan du søke opp personen men ikke legge den til. Blir man blokkert kan man ikke søke opp personen engang. Vet ikke helt om det var forståelig,var ikke så lett og forklare. 

Anonymkode: 8c737...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du går på innstillinger der man kan blokkere folk,kan man også velge og sette en person på "pause ". Da kan du søke opp personen men ikke legge den til. Blir man blokkert kan man ikke søke opp personen engang. Vet ikke helt om det var forståelig,var ikke så lett og forklare. 

Anonymkode: 8c737...303

Så med andre ord - så har han gjort meg tilghengelig igjen? Om jeg forstår deg riktig. 

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så med andre ord - så har han gjort meg tilghengelig igjen? Om jeg forstår deg riktig. 

Anonymkode: 

Hvis det er det han har gjort så tenker jeg ja. Men jeg vet jo ikke om det er det han har gjort. Det kan sikkert finnes andre forklaringer. 

Anonymkode: 8c737...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er det han har gjort så tenker jeg ja. Men jeg vet jo ikke om det er det han har gjort. Det kan sikkert finnes andre forklaringer. 

Anonymkode: 8c737...303

Leste et sted at facebook åpner opp muligheten for å bli venn ett år etter man har blitt trukket bort for venneforespørslen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, J_29 skrev:

Leste et sted at facebook åpner opp muligheten for å bli venn ett år etter man har blitt trukket bort for venneforespørslen.  

☺ 

Anonymkode: e65f5...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...