Gå til innhold

Dere som har erfaring med kontaktplast/dekorplast


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å fornye fronter og benkeplate på både kjøkken- og baderomsinnredning med dekorplast. 

Sett bort fra meninger om at det er harry osv., hva tror dere om det? Vil det holde seg pent? Hvor lenge holder det? Og er det noen merker dere anbefaler eller mener jeg burde unngå? Er det vanskelig å få det fint? 

Takk! 

Anonymkode: 889bd...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter hva jeg har forstått, etter å ha lest mange tråder og meninger om det, så virker det som det ikke varer så lenge. Og man må være nøye med å ikke få bobler osv. 😊

Anonymkode: 4b20a...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la kontaktplast på kjøkkenet (mellom under og overskap) for 6 år siden, og der sitter det enda like fint på :)
Ellers har jeg det på kjøkkenbord og spisebord, her har jeg lagt nytt noen ganger når jeg har fornyet 😅

Ikke vanskelig å få fint. Spesielt ikke om man er to. Jeg bruker bankkortet for å jevne ut bobler mens mannen drar det av på bordet :)

Anonymkode: 42da5...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg la kontaktplast på kjøkkenet (mellom under og overskap) for 6 år siden, og der sitter det enda like fint på :)
Ellers har jeg det på kjøkkenbord og spisebord, her har jeg lagt nytt noen ganger når jeg har fornyet 😅

Ikke vanskelig å få fint. Spesielt ikke om man er to. Jeg bruker bankkortet for å jevne ut bobler mens mannen drar det av på bordet :)

Anonymkode: 42da5...84d

Lindas dekor anbefales, forresten! :)

 

Anonymkode: 42da5...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har det på ei benkeplate som me kun har noko pynt stående på, har det også i 15 ttappetrinn og har lagt det oppå ein skjenk. Veldig fornøyd ❤ Det har blitt litt slitt  i enkelte ttappetrinn der det har vore stor slitasje etter hundene og for me har bort tunge ting og komt borti trappa endel når me pussa opp... Men har ikkje blitt hull eller noko. 

 

På benkeplate så kan det løsne litt ieine hjørnet som me heile tida dunker borti. 

 

Ellers veldig fornøyd og har hatt det lenge. 😊Det er ikkje vanskelig å få det til 

Anonymkode: 60536...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Eg har det på ei benkeplate som me kun har noko pynt stående på, har det også i 15 ttappetrinn og har lagt det oppå ein skjenk. Veldig fornøyd ❤ Det har blitt litt slitt  i enkelte ttappetrinn der det har vore stor slitasje etter hundene og for me har bort tunge ting og komt borti trappa endel når me pussa opp... Men har ikkje blitt hull eller noko. 

 

På benkeplate så kan det løsne litt ieine hjørnet som me heile tida dunker borti. 

 

Ellers veldig fornøyd og har hatt det lenge. 😊Det er ikkje vanskelig å få det til 

Anonymkode: 60536...4ac

Lindas dekor her også 💟 

Anonymkode: 60536...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...