Gå til innhold

Duden Durek fornekter seg ikke...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I den artikkelen var det faktisk alle skrivefeilene som opprørte meg mest. Sjamaner venter jeg ikke stort av, men jeg forventer at en kulturjournalist kan forskjell på bestemt og ubestemt form.

Anonymkode: 6df28...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, han har virkelig skutt gullfuglen, mye gratis reklame for han etter at han ble sammen med prinsessen. 

 

 

Anonymkode: cae07...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når Ari blir normal og fornuftig i for hold, da er det ganske skummelt.

Anonymkode: bc6d2...65b

🙈🤣

Anonymkode: c5791...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mye bra innen det såkalte alternative miljøet og innen såkalt alternativ behandling, men noen, slik som han, blir så ekstrem i sine uttalelser at jeg ikke greier å ta ham og det han sier alvorlig.

Mitt inntrykk er at han melker Märtha for alt hun er verdt for å skape oppmerksomhet rundt hans egne forretninger. De fleste som er hans "pasienter" har heldigvis råd til å bruke (altfor) mye penger. Føler de det gir dem noe, så er det kanskje verdt det for dem.

Ingen tvil om at hun er forelsket, men jeg tror nok at hun også er veldig nyttig for ham profesjonelt.

Anonymkode: 6c454...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er jo sprøyte gal. Det finnes ikke noe alternativt med han, og jeg lurer jo på hva prinsessen tenker om at små barn får kreft fordi de ikke gidder å være her mer? 

Anonymkode: 07e0f...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari Behn kommer inn i det norske kongehuset, og hele folket frykter at dette betyr slutten for det gode kongehus. 

Sjaman Durek: «Hold my drink»

Anonymkode: 57690...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2019 den 19.20, Anonym bruker skrev:

Det kan være mye bra innen det såkalte alternative miljøet og innen såkalt alternativ behandling, men noen, slik som han, blir så ekstrem i sine uttalelser at jeg ikke greier å ta ham og det han sier alvorlig.

Mitt inntrykk er at han melker Märtha for alt hun er verdt for å skape oppmerksomhet rundt hans egne forretninger. De fleste som er hans "pasienter" har heldigvis råd til å bruke (altfor) mye penger. Føler de det gir dem noe, så er det kanskje verdt det for dem.

Ingen tvil om at hun er forelsket, men jeg tror nok at hun også er veldig nyttig for ham profesjonelt.

Anonymkode: 6c454...602

Det er godt dokumentert at det er de med dårligst råd som bruker sjamenn og alternativ behandling.....det skremmer mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Espen10 skrev:

Det er godt dokumentert at det er de med dårligst råd som bruker sjamenn og alternativ behandling.....det skremmer mer

Sjamenn😂

Anonymkode: 18923...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lenge siden han tok pillene sine. Virker som han er overdue for et opphold på den psykiatriske.

Anonymkode: e4d00...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han er både bipolar og schizofren, men ble helbredet av en hund som hadde telepatiske evner?

Blir vel ikke noe særlig galere enn det?

Greit at det kanskje er mye mellom himmel og jord som vi ikke kan se altså, men makter som brenner hull i kroppen din, lar deg ligge i en hærskare av engler osv, dette er galskap.

Anonymkode: cae07...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...