Gå til innhold

Har begynt en ny hos oss som lukter litt rart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde dette kun var en sånn engangsgreie...

Det har begynt en ny jente hos oss, hun er vel i midten av 20-årene. Hun er kjempesøt, hyggelig og flink i jobben sin. Men hun lukter litt rart, trodde kanskje dette var en sånn en gangs greie, men hun lukter slik hver dag, det er slik at man merker om hun har vært i rommet. Hun lukter skikkelig underliv på en måte, ikke vondt, eller råtten reke (bv) men f**** på en måte, typisk kjønnsorgan... Hun slår meg heller ikke som ei som har dårlig hygiene, jeg er nesten sikker på at hun ikke har det. Så jeg lurer på om det er vanlig at noen lukter slik? Har hun alltid luktet slik? Kan det være noen hudpleieprodukter? Jeg vil heller ikke si noe til henne, stakkars... Er ikke min jobb heller. Bør jeg nevne det for sjefen min? Ser ikke for meg at dette heller et noe koselig for henne å få slengt i trynet som ny i jobben. 

Anonymkode: 6ae15...194

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj..

Kanskje det er en av de som aldri bruker såpe eller shampoo, fordi de tror de ikke lukter. 

Anonymkode: 6fcd5...222

Skrevet

Litt mer seriøse svar hadde vært fint, eller om noen har vært borti noe lignende...

Hi 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt mer seriøse svar hadde vært fint, eller om noen har vært borti noe lignende...

Hi 

Du har fått et fint svar 11 minutt etter at du la ut innlegget, og så er du snurt?

Der sluttet mitt ønske om å bruke mer tid på deg. 

Morna!

Anonymkode: 608e7...f73

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du har fått et fint svar 11 minutt etter at du la ut innlegget, og så er du snurt?

Der sluttet mitt ønske om å bruke mer tid på deg. 

Morna!

Takk for det. 

Hi

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi 

Og sånn ødelegger man sin egen tråd

Anonymkode: 63231...1bb

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og sånn ødelegger man sin egen tråd

Anonymkode: 63231...1bb

Lite hjelp på få her også gitt... Kom med noen innspill som ikke er drittslenging. Vær voksne nå. Takk. 

Hi

Skrevet

Innspill? Hva da, at du skal gå bort til henne og si at hun stinker? Eller få sjekka din egen blomsterånde?

Anonymkode: e26ff...3b0

Skrevet

Det er en parfyme fra Abercrombie & Fitch jeg syns lukter litt sånn på enkelte, Kanskje det kan være den?

Anonymkode: 345c9...d1b

Skrevet

Det er vel egentlig ikke stort du kan få gjort med dette tror jeg. Greit med åpenhet og ærlighet osv, man kan si fra at smekken er åpen og sånt, men akkurat å ta opp med henne at hun lukter kjønnsorgan hadde i allefall ikke jeg gjort. Hva det skyldes er ikke godt å si, kanskje et medisinsk problem som bakteriell vaginose eller at hun blir veldig svett og klam når hun er stresset og usikker siden hun er ny? Det får i såfall være en sak mellom henne og legen hennes og vil bli veldig kleint hvis du sier noe. Det kan ha helt andre årsaker også. Jeg hadde et par sko engang som luktet veldig rart og det var fra de var nye, ikke gamle svette sko. Tok litt tid før jeg skjønte at det var skoa som lukta. 

Anonymkode: b1f9a...f7e

Skrevet

Vurderer du seriøst å si til sjefen din at kollegaen din lukter f****??? Og skal sjefen da bringe dette videre til kollegaen? Det kunne jo blitt en klein og fin samtale😂

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er en parfyme fra Abercrombie & Fitch jeg syns lukter litt sånn på enkelte, Kanskje det kan være den?

Anonymkode: 345c9...d1b

Det var det jeg også lurte på, om det var noe sånn. Krem eller parfyme. 

Hi

Skrevet

Det er vel egentlig ikke stort du kan få gjort med dette tror jeg. Greit med åpenhet og ærlighet osv, man kan si fra at smekken er åpen og sånt, men akkurat å ta opp med henne at hun lukter kjønnsorgan hadde i allefall ikke jeg gjort. Hva det skyldes er ikke godt å si, kanskje et medisinsk problem som bakteriell vaginose eller at hun blir veldig svett og klam når hun er stresset og usikker siden hun er ny? Det får i såfall være en sak mellom henne og legen hennes og vil bli veldig kleint hvis du sier noe. Det kan ha helt andre årsaker også. Jeg hadde et par sko engang som luktet veldig rart og det var fra de var nye, ikke gamle svette sko. Tok litt tid før jeg skjønte at det var skoa som lukta. 

Anonymkode: b1f9a...f7e

Hun lukter skikkelig underliv på en måte, ikke vondt, eller råtten reke (bv) men f**** på en måte, typisk kjønnsorgan..

Hi

Skrevet
33 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Vurderer du seriøst å si til sjefen din at kollegaen din lukter f****??? Og skal sjefen da bringe dette videre til kollegaen? Det kunne jo blitt en klein og fin samtale😂

Ja, jeg skriver det også. Nei, jeg vil ikke gjøre det, stakkars jente. 

Hi

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun lukter skikkelig underliv på en måte, ikke vondt, eller råtten reke (bv) men f**** på en måte, typisk kjønnsorgan..

Hi

Har du luktet på så mange du da?

Anonymkode: e26ff...3b0

Skrevet

Jeg har ei venninne som lukter veldig rart, ikke f.... , men «gammelt» på en måte. Hun er nøye med hygiene, men har skjønt at det er medisiner som gjør det. Dette fant jeg ut etter jeg googlet medisinene hun brukte (hun har sagt hva hun bruker). Har aldri sagt noe til henne altså, men kan være mange grunner til at noen lukter spesielt. 
Tror jeg ville sett det ann og ikke sagt noe til sjefen (hvis det ikke er til stor sjenanse) 

Anonymkode: 16275...7d5

Skrevet

Hadde spurt henne litt sann diskret om hvilken parfyme hun bruker og om hun kan ta den med på jobben så kunne prøvd den :) Så kan du utelukke eller bekrefte om det er den som er synderen. Nå lukter parfymer forskjellig på de fleste, men en viss peil får man jo av å lukte.

Skrevet
2 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Hadde spurt henne litt sann diskret om hvilken parfyme hun bruker og om hun kan ta den med på jobben så kunne prøvd den :) Så kan du utelukke eller bekrefte om det er den som er synderen. Nå lukter parfymer forskjellig på de fleste, men en viss peil får man jo av å lukte.

Og så da, liksom? Hva gjør man hvis det er parfymen? Sier at hun lukter rart med den på, sånn etter at man har skrytt av den?

Og hvis det ikke er parfymen? Hva gjør man da?

Nei, enten så velger man å holde munn og håpe at det går over, eller så nevner man det det diskré på tomannshånd. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så da, liksom? Hva gjør man hvis det er parfymen? Sier at hun lukter rart med den på, sånn etter at man har skrytt av den?

Og hvis det ikke er parfymen? Hva gjør man da?

Nei, enten så velger man å holde munn og håpe at det går over, eller så nevner man det det diskré på tomannshånd. 

Hva man gjør? Da vet man enten om det er parfymen eller ikke  og slipper å lure på det. Har hun vond kroppslukt så er det vel ikke mye en får gjort?? Herregud, var bare forslag og ikke alle er like keen på å ta slikt på strak arm med vedkommende det gjelder.

Skrevet

Du vil ikke spør henne, men du spør oss på et forum om hun alltid har luktet slik? Altså, hva faen?! 

Kanskje hun har bakteriell vaginose. Du kan faktisk redde livet hennes ved å spør henne direkte, isteden. 

Anonymkode: dff5b...c35

Skrevet

Jeg har aldri luktet at noen lukter slik du beskriver, men om det hadde skjedd, ville jeg aldri sagt noe, til noen. Verken til kollegaen, eller til sjefen. Hun har venninner, kanskje en kjæreste, eller en mor som ev. får si noe.

Anonymkode: e2c8c...925

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun har bakteriell vaginose.

Det er tredje gangen jeg sier at hun ikke har bv. Skjønner du ikke tråden, la vær å skrive i den da... Jeg spør åpenbart om hva det kan være. 

Takk til dere som har gitt meg fine svar:)

Hi

Skrevet

Er det en sur lukt? Kan det være at hun tørker klær på en fuktig plass og det er klærne det er sur lukt av? 

Evt mugg/kjellerlukt om hun bor i en gammel kjellerleilighet, og så har det satt seg i klærne... 

Anonymkode: e83db...57f

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det en sur lukt? Kan det være at hun tørker klær på en fuktig plass og det er klærne det er sur lukt av? 

Evt mugg/kjellerlukt om hun bor i en gammel kjellerleilighet, og så har det satt seg i klærne... 

Dette tenkte jeg og! 

Det finnes og noen bukser jeg ikke bruker, svarte jeans(?). De lukter veldig når jeg går med de. Sluttet å bruke slike for mange år siden.

Anonymkode: 068a0...018

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette tenkte jeg og! 

Det finnes og noen bukser jeg ikke bruker, svarte jeans(?). De lukter veldig når jeg går med de. Sluttet å bruke slike for mange år siden.

Anonymkode: 068a0...018

Nei, det er ikke en sånn lukt, hun lukter ikke surt. Nå lukter nok underliv forskjellig, men slik lukter hun ikke. For å gjenta meg selv litt, så lukter hun ikke vondt. 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...