Gå til innhold

Fikk sms av telefonnummernaboen i går.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stod "joggesko".

Spurte mannen om det var en farsott som gikk og som man skulle videresende, men han begynte å le av meg og mener det betyr narkotika av noe slag. Stemmer det? Bør man gi beskjed til politiet i så fall, eller har det ingen hensikt? Utdatert og lost. 🙈

Anonymkode: 8d60e...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker i min ungdom at amfetamin ofte ble kalt for joggesko🙊😂

Anonymkode: 73051...d86

Gjest KenCreek
Skrevet

Lurer også på hva telefonnummernabo er?

Skrevet
7 minutter siden, DetYrer skrev:

hva er en telefonnummernabo?

Neste nummer opp eller ned av siste tallet i telefonnummeret ditt visstnok. 😂 Alt man lærer av Facebook. 

Ja, han mente det var type extacy eller lignende. Kunne visst variere ut fra landsdel. Men til spm; hadde dere gjort noe med det videre? 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neste nummer opp eller ned av siste tallet i telefonnummeret ditt visstnok. 😂 Alt man lærer av Facebook. 

Ja, han mente det var type extacy eller lignende. Kunne visst variere ut fra landsdel. Men til spm; hadde dere gjort noe med det videre? 

Nei. 

Det blir ikke noe av det. En forespørsel om narkotika gir ikke store etterforskninger. 

Anonymkode: d90f5...2b5

Skrevet

Han prøvde sikkert å sende en melding til seg selv for å minne seg på å kjøpe eller ta med joggesko.

Anonymkode: 56444...5af

Skrevet

Hadde send en sms tilbake med: "hvite eller farget?" eller "nei, jeg bruker loafers"

Anonymkode: a5b80...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...