Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Der fly og hotell er inkludert i alt? Anonymkode: b0d88...748
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Som regel, men ikke alltid. Så det lønner seg å sjekke. Anonymkode: 64982...3c5
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Det er nok veldig varierende. Jeg er enslig mor med lav inntekt, som elsker å reise. Men er jo helt avhengig av billige turer. I sommerferien har det ofte blitt storby ferie, da det er billigere. Men noen år har vi feriert på den italienske riviera, da tar vi fly til Nice billig, og toget til Italia. Har og gjerne noen dager i Nice, før vi reiser hjem. Og da får vi en badeferie, men nesten helt uten noen skandinavere. Pakkereiser tar vi gjerne når vi reiser utenom sesongen, for da kan vi få noen veldig bra tilbud. Billigste vi har fått var en uke på Sunwing resort på Mallorca, til 3000 kr for oss alle 3. Anonymkode: b71c4...fe4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Hvis du har is i magen og bestiller rett før, er det litt å tjene. Men er hotell med underholdning og basseng høyt på listen kan pakkereiser være greiest. men egen ledighet og hus, så er rutefly og bestilling selv billigere. Jeg har bestilt en stor og fin leilighet med trapp ned til strand og 5 min å gå til sentrum nå for 5 personer i 10 dager. Betalt 34000. Sist vi lå på hotell i en uke betalte vi 50000. (Liker høy standard). Anonymkode: 2b0a3...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå