Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Hadde av og på hodepine en uke for to uker siden. Over mitt høyre øye og bak. Øm i kinn og i øyet. Plutselig stoppet det opp. Er ikke anspent i nakke eller har vondt i skuldrene. Idag kom d plutselig tilbake, skikkelig vondt på høyre side og veldig ømt på kinnet og i øyet. Som om noen hadde slått til meg. gikk over etter en stund, når Ibux og Paracet virket. aldri opplevd dette før. Er det migrene ?? Anonymkode: 0c26e...057
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Ligner veldig på min migrene. Kjennes ut som en kniv i Høyre øye, samt ørebetennelse og tannpine på samme side. Anonymkode: c6411...51b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Du bør ta en tur til legen. Anonymkode: 6abce...75a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Sånn er ett av mine ulike migreneanfall. Anbefaler en tur til legen. Anonymkode: ea6f9...ac0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 Bihulebetennelse. Du har store bihuler bak/over øyenbrynene og under øynene/på siden av nesen. Blir det betent hovner gjerne slimhinnene opp, det samler seg dritt der og sprenger. Veldig typisk bihuler hvis det er vondt over et øye. Ta en tur til legen, men det er ikke nødvendigvis sånn at man behandler det. Som regel er det virus og går over av seg selv Anonymkode: be33f...4f0
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Skrevet 16. oktober 2019 Smertene/ hodepinen varte av og på en uke før det plutselig ikke gjorde vondt lenger. Så gikk d litt over en uke før det begynte på igjen 😬 Anonymkode: 0c26e...057
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2019 #7 Skrevet 16. oktober 2019 Høres ut som bihulene. Anonymkode: 1d4ec...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå