Gå til innhold

Veit ein psykopat at han er psykopat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en psykopat?

Anonymkode: f279f...f72

Skrevet

Nei. Men den personen kan ha noen klare øyeblikk. Stort sett bryr ikke sånne mennesker om hva de er eller ikke, så lenge de opnår det de vil. 

Anonymkode: abf58...334

Skrevet

En jeg har vært utsatt for (ikke kjæreste) snakket dritt om mange. Jeg så til slutt at det var seg selv han snakket om.

Anonymkode: 4ff4f...1dd

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du en psykopat?

Trukje det? Men korleis veit ein at ein manglar sjølvinnsikt linsom? Og viss ei manglar sjølvinnsikt kan ein jo feks vere psykopat uten å vite det... 

Skrevet

Nei, de gjør ikke det. En psykopat vil heller ikke ha noen interesse av å utrededes for det, eller bare ta en personlighetstest. Det er jo uansett alle andre som er gale.

Skrevet
6 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Nei, de gjør ikke det. En psykopat vil heller ikke ha noen interesse av å utrededes for det, eller bare ta en personlighetstest. Det er jo uansett alle andre som er gale.

Jo, de kan det. 

Ikke så lenge siden en fyr ble intervjuet av VG, det var en lang artikkel om det. Han innså selv at han var psykopat. Det var litt spennende lesning! 

Anonymkode: 50843...775

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, de kan det. 

Ikke så lenge siden en fyr ble intervjuet av VG, det var en lang artikkel om det. Han innså selv at han var psykopat. Det var litt spennende lesning! 

Anonymkode: 50843...775

Ja, eg såg ein dokumentar om psykopatar. Legen som fortalte sa at han hadde funne ut at han var ein "vennleg psykopat" altså han hadde psykotsttrekk, men hadde lært seg/fått det inn med oppdragelsen at ein ikkje skal vere slemme med andre. Men han hadde ikkje empati sa han. Han berre visste det var slik det var. Men han var jo spesialist på feltet. Sikkert litt enklare for han å skjønne at han var det sjølv. Korleis hadde han i VG kome fram til at han var psykopat då? 

Skrevet

Man veit jo en del selv om hvorvidt man har empati.  Men jeg vil tro selvinnsikten hos folk med psykopatiske trekk varierer. Mange har narsissisme eller grandiose forestillinger om seg selv som gjør at de ikke forholder seg til noen negative trekk ved seg selv. 

Anonymkode: 2997b...c14

Skrevet

De lærde strides. Jeg tror ikke de vet. Det er nettopp dette som er forstyrrelsen. 
men eks er psykopat. I tillegg religiøs. Han tror at han er Guds øyensten, at Gus er spesielt stolt over han. Han tror også han er en uvanlig god far. Jeg skilte meg fordi han han var en livsfarlig far.

Anonymkode: b814c...2a0

Skrevet

Jeg er psykopat, og det vet jeg godt, ja.

Anonymkode: defc3...7d3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er psykopat, og det vet jeg godt, ja.

Korleis er du då? 

Anonymkode: 3419b...3b4

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Korleis er du då? 

Anonymkode: 3419b...3b4

Jeg vet at jeg er bedre enn andre, og jeg har ingen problemer med å bruke andre mennesker for å oppnå noe selv. Samtidig er jeg smart nok til å ikke la noen få vite dette. 

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet at jeg er bedre enn andre, og jeg har ingen problemer med å bruke andre mennesker for å oppnå noe selv. Samtidig er jeg smart nok til å ikke la noen få vite dette. 

Korleis er du betre enn andre då? Og syns du det er noko negativt ved å vere psykopat? Eller er det berre fordelar? 

Skrevet
10 minutter siden, Syngensang skrev:

Korleis er du betre enn andre då? Og syns du det er noko negativt ved å vere psykopat? Eller er det berre fordelar? 

Hvorfor skulle det være negativt å være bedre enn andre?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skulle det være negativt å være bedre enn andre?

Men korleis veit du at du er betre enn andre? Og meinar du alle andre? 

Skrevet
8 timer siden, Syngensang skrev:

Men korleis veit du at du er betre enn andre? Og meinar du alle andre? 

Ja, alle.

Skrevet

Psykopater avslører seg alltid når de bruker mennesker. De kan ikke bruke folk i det uendelige. Derfor må de alltid finne seg et nytt miljø , ny dame. Mulig de ikke ønsker det, men de er ikke best i stabile forhold for å si det sånn. 

Skrevet
På 15.10.2019 den 19.14, Anonym bruker skrev:

Det er her du tar veldig feil. Du tror du er bedre enn andre. Sannheten er at du ikke når opp til andre, selv om du manipulerer andre og gjør ditt for å få det som du selv vil. Men det å gjøre det er ikke å være bedre enn andre, det er å være et dårlig fungerende menneske som utnytter andre, som ikke greier å være ærlig og som ikke greier å opprette sanne gode forhold til andre mennesker.

Anonymkode: 4f00d...7ac

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, alle.

Du tullar, enten det er trolling eller om du meinar det. Ingen er betre enn alle i alt. 

• 5 uker senere...
Skrevet
På 15.10.2019 den 19.14, Anonym bruker skrev:

En kvinnelig psykopat med andre ord. Men en dag slår fasaden sprekker, det vet jeg , for jeg har vokst opp med en kvinnelig psykopat og uansett hvor listig de tror de er, så går det til helvete på et eller annet tidspunkt, selv om det kan ta lang tid.

Anonymkode: d3ef8...b06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...