Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Og det etter kun 6 mnd og et brudd jeg provoserte frem etter måneder med drama og mye frem og tilbake. Jeg hadde tenkt på dette lenge, men ikke klart å gjøre det slutt. Det endte med at jeg var avvisende og kald og han gikk lei og deretter ble vi enige om at det skulle være slutt. Nå sliter jeg skikkelig - og det hadde jeg aldri trodd jeg kom til å gjøre. Det var jo dette jeg ville. Men jeg gråter, er helt fra meg og klarer ikke å konsentrere meg på jobb. Hva skjer? Hvorfor er jeg slik? Anonymkode: 84271...0c8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Du savner illusjonen. Du glemmer det som var galt og husker det som var greit, samt tanken på hvor fint det KUNNE vært om det gale ikke hadde oppstått. Men.. Det gale var der, så du går i fella. Det er normalt. Du må bare bruke mer tid å sørge. Evt finne på noe nytt å avlede tankene dine på. Klem 🌷 Anonymkode: 75d5c...a0d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 Huff, ikke greit 💔De første mnd. er intense i et forhold, det har jeg selv erfart. En skal lære å kjenne hverandre på godt og vondt. Er selv i et fersk forhold og det har ikke bare vært en dans på roser det kan jeg si. Er det noen mulighet for at dere kan snakke sammen om det som er skjedd? Finne sammen igjen? Er jo et ordtak som heter at en vet ikke hva en har før det er borte, og er vel kanskje det du opplever nå? Ønsker deg lykke til ❤️ Anonymkode: bb9d7...852
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 Akkurat nå kjenner jeg bare på en lyst til å ha han her og aldri slippe han igjen. Gråter mens jeg skriver dette. Samtidig prøver jeg å minne meg selv på det vonde og vanskelige mellom oss. Ting vi prøvde å ordne opp i, men som feila gang på gang. Livet føles meningsløst nå og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Takk for gode ord ❤️ Hi Anonymkode: 84271...0c8
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #5 Skrevet 14. oktober 2019 get over it... han har sikkert gått videre med en ny Anonymkode: 93af2...def
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå