Bondejenta&lillegutt Skrevet 14. oktober 2019 #26 Skrevet 14. oktober 2019 Brukt skal være billig etter min mening, og halv pris av noe som er brukt er for dyrt syns eg.. eg solgte grindseng med dyne pute tre sett sengetøy og laken og en Sånn sengekant til 200 kr, og han som kom og hentet det takket meg for å selge til en saklig pris, da de hadde havnet i en litt lei økonomisk situasjon, han hadde trålet finn og lenge og ikke funnet noe som var prisgunstig og samtidig helt og fint.. (dette var 6-7 år siden) skulle være mangle menge eg , d var tross alt brukt...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #27 Skrevet 14. oktober 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns dette er bullshit. Det du sier når du selger for halv pris er jo «la oss spleise, men jeg bruker dressen når den er splitter ny og ubrukt». Det er vel ingen som gidder det vel? Jeg selger mye, og bruker det jeg får inn på nye produkter, altså årets kolleksjon. Så når jeg selger for 25 - 30 % av prisen så betyr det at jeg får nye ting til redusert pris. Kunne ikke falle meg inn å være så gnien at jeg prøvde å få inn 50 %. Det er DU som er gjerrig og gnien, som tror du gjør andre en tjeneste når du selger dyre brukte klær. Anonymkode: 96eee...b39 Dette er et godt poeng. Du kan ikke forvente å få tilbake halvparten av det du betalte for en dress, og så klage over at andre folk er gniene hvis de ikke vil betale dette. Hvorfor kjøpte ikke du brukt til halv pris da, hvis du synes det er en så god deal? Det kan uansett ikke være mange som kjøper slike dresser til full pris. De fleste nettbutikkene har allerede hatt kampanjer med 25 - 30 prosent rabatt på årets modeller, så man trenger ikke akkurat vente på januarsalget. Anonymkode: 9d899...4bc
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #28 Skrevet 14. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Veldedighet å tjene penger på ekte trengende. Aller helst så dyrt som mulig. Ja, den var ny. Anonymkode: b7c69...f62 Hæ? Tjene penger? Når jeg gir det bort? Har du røyka sokkene dine? Anonymkode: 34224...dc6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #29 Skrevet 14. oktober 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns dette er bullshit. Det du sier når du selger for halv pris er jo «la oss spleise, men jeg bruker dressen når den er splitter ny og ubrukt». Det er vel ingen som gidder det vel? Jeg selger mye, og bruker det jeg får inn på nye produkter, altså årets kolleksjon. Så når jeg selger for 25 - 30 % av prisen så betyr det at jeg får nye ting til redusert pris. Kunne ikke falle meg inn å være så gnien at jeg prøvde å få inn 50 %. Det er DU som er gjerrig og gnien, som tror du gjør andre en tjeneste når du selger dyre brukte klær. Anonymkode: 96eee...b39 Men jeg selger jo ikke klær? Jeg gir dem bort. Vanskelig å skjønne dette? Anonymkode: 34224...dc6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #30 Skrevet 14. oktober 2019 Reima Stavanger koster 1049 kr akkurat nå: https://www.babyshop.no/reimatec-stavanger-snowsuit-cranberry-pink/p/258498 Den har vært enda billigere tidligere, helt nede i 600 kr ganske nylig: https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4397879 Så hvis man selv har kjøpt dressen for 2 000 kr (?), så er det klart man har urealistiske forhåpninger rundt pris, når andre har kjøpt ny dress til 600 kr. Anonymkode: b0e20...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå