Gå til innhold

Farsdaggave. Bilde. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe farsdaggave til kjæresten. Han har ei datter fra før.  Vi venter ett barn til i februar. 

Sist år lagde jeg gave fra dattera hans. Blir det tullete å lage gave med bilde av far, datter og ultralydbilde fra barnet i magen? 

Anonymkode: 48506...f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har tenkt å kjøpe farsdaggave til kjæresten. Han har ei datter fra før.  Vi venter ett barn til i februar. 

Sist år lagde jeg gave fra dattera hans. Blir det tullete å lage gave med bilde av far, datter og ultralydbilde fra barnet i magen? 

Ja. Ultralydbilde??

Anonymkode: e1db5...49c

Skrevet
13 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja. Ultralydbilde??

Skrevet

Hva tenker du at han skal gjøre med det bildet da, henge det i stua?

Ville nok heller fått jenta til å tegne en tegning/kort, også kommer tiden for den minste også etterhvert.

Anonymkode: 21405...a27

Skrevet

Jeg tenkte isåfall å ordne ett farsdagskort i tre som feks japan photo selger. Med bilde av pappaen og dattera, og slenge med ett bilde av ultralydbilde også. 

Skrevet

Neeeeei

Anonymkode: 9a385...5b1

Skrevet

Så du skal stjele oppmerksomheten fra dattern ? 🙈

Fortell det på soverommet på kvelden da vel. Eller etter at barnet er lagt. 

Anonymkode: 4049c...796

Skrevet

Haha. Momzilla..... ja vent nå til neste år når barnet har kommet da. 😂😂😂

Anonymkode: 378a2...662

Skrevet

Har datteren hans en mor? Hun ordner nok noe til farsdagen. Ev. ville jeg ordnet noe eget fra jenta, til faren hennes.

Og så kan du lage en liten gave "fra babyen i magen", dersom du ønsker det. Han er jo far til babyen i magen, så jeg forstår hva du tenker. Men jeg ville ikke blandet det sammen med datteren hans enda. Neste år har han to barn og de er søsken som har fått møte hverandre og bli kjent, da kan du ev. gjøre noe felles. ❤️ 

Anonymkode: 59082...565

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du mener han skal få et ultralydbilde i farsdagsgave?? Eh.. hvorfor?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener han skal få et ultralydbilde i farsdagsgave?? Eh.. hvorfor?

Jeg ser faktisk at det kan være koselig.

Anonymkode: 8c25b...c14

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte isåfall å ordne ett farsdagskort i tre som feks japan photo selger. Med bilde av pappaen og dattera, og slenge med ett bilde av ultralydbilde også. 

Er vel fint det også, vel :)

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser faktisk at det kan være koselig.

Kanskje om det var første barnet og for å markere første nestenfarsdag. Men han er jo far til et født barn allerede. Dette barnet kan være med når det er blitt født.

Skrevet

Det er vanskelig mellom far og mor til barnet så han får ikke noe der ifra. Derfor ordnet jeg i fjor og tenkte å ordne noe ihvertfall fra henne i år også. Men ble usikker på om jeg skulle slenge med ultralydbilde som nevnt.

Men ja, kanskje  dumt fokus i år og heller ta felles neste år. 😊 

Skrevet

Hvor gammel er denne jenta da, virker helt merkelig at du skal lage noe... Hun kan vel lage noe selv?

Tegne, male, ta henne med i hobbybutikken og la henne velge noe hun har lyst til å lage... Mange muligheter, og koselig at du kan hjelpe henne å ordne noe, men du trenger ikke lage noe fra henne.

Neste år kan hun og babyen lage noe sammen, eller hver for seg. Male håndavtrykk eller noe som begge kan være med på.

Anonymkode: 21405...a27

Skrevet

Klart vi kan lage en tegning fra henne, hun er 2 år. 

Jeg så bare ett kort på japan photo jeg syntes falt i smak 🤗

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klart vi kan lage en tegning fra henne, hun er 2 år. 

Jeg så bare ett kort på japan photo jeg syntes falt i smak 🤗

Hvis hun bare er to år gammel, og du allerede er gravid med farens neste barn, forstår jeg at det er vanskelig mellom hennes mor og far ...

Hvor lenge har du vært i livet hennes? Moren lager nok farsdagsgave til far, selv om datteren skal være hos dere akkurat på farsdagen.

Hvor mye samvær har far med henne?

Skrevet

Og sa du at du lagde gave fra datteren til faren i fjor? Altså da hun var ett år gammel? Når ble det egentlig slutt mellom mor og far?!

Skrevet

Oi... her har det gått fort i svingene

Anonymkode: b575e...d63

Skrevet

Det er en fin tanke å lage et fint bilde av far og datter, men jeg hadde ikke tatt med ultralydbildet. Det er liksom bare veldig stas så lenge baby er i magen, med det samme den er født er det mer enn nok tid til å lage søskenbilde. 

Du virker til å være en fin stemor. 

Anonymkode: 36ea9...03d

Skrevet

Jeg har vært i livet hennes like lenge hun har levd. De var aldri ett par. 

Jeg spurte etter farsdagsgave, ikke noe annet som ikke er relevant i det hele tatt.

Takk for svar på det som var spørsmålet, datteren og jeg lager noe fint og koselig til pappaen 🥰

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er vanskelig mellom far og mor til barnet så han får ikke noe der ifra. Derfor ordnet jeg i fjor og tenkte å ordne noe ihvertfall fra henne i år også. Men ble usikker på om jeg skulle slenge med ultralydbilde som nevnt.

Men ja, kanskje  dumt fokus i år og heller ta felles neste år. 😊 

Hvis du ønsker det så kan jeg lage et ‘’fagbrev’’ som er veldig populært for tiden å gå til fedrene for deg, så kan du skrive den ut og ramme det inn også gir du det til han 😂

Anonymkode: 0c1c9...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...