Gå til innhold

Vitser om bergensere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har bruk for vitser om bergensere. Hvis det er noen av dere som har noen gode vitser blir jeg veldig takknemlig om dere deler de. 

Anonymkode: b5a7f...1f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg grådig nysgjerrig på hvorfor du trenger vitser om bergensere? Hilsen bergenser.

Anonymkode: 5cfb6...ce3

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå ble jeg grådig nysgjerrig på hvorfor du trenger vitser om bergensere? Hilsen bergenser.

Samme her... 

Anonymkode: 5ca54...3c2

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei

Jeg har bruk for vitser om bergensere. Hvis det er noen av dere som har noen gode vitser blir jeg veldig takknemlig om dere deler de. 

Hva er likheten mellom Bergensere og sædceller?

Det er jævla mange av dem, men få det blir folk av...

Anonymkode: 862da...369

Skrevet

Fordi det er en gruppe vi har her i landet som tåler en spøk og ikke tar seg selv så høytidelig?

Anonymkode: 968a2...fd3

Skrevet

Fordi det er en gruppe vi har her i landet som tåler en spøk og ikke tar seg selv så høytidelig?

Anonymkode: 968a2...fd3

Noe sånt ja. Jeg er bergenser selv, og det er dermed med selv jeg har tenkt å spøke med. De den skal fortelles til kommer stort sett fra Østlandet. 

HI

Skrevet

Som salig Einar Førde sa ..... Bergensere er ikke annet enn etterkommere av Sogninger, Fjordinger og Striler som ble for fulle til å rekke Amerikabåten.

Anonymkode: 6e408...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...