Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Han er konfliktsky, mens jeg vil snakke ut. Vi har vært i parterapi, men virker ikke som det hjalp. Jeg setter stor pris på de små gledene i hverdagen.. at han tegner et hjerte på speilet om mogenen, eller sender en sms med jeg elsker deg på. Han gjorde det før.. jeg gjør det fortsatt. Har sagt det til han, men virker ikke som han bryr seg. Sier han elsker meg, men noen ganger begynner jeg å lure. Han er litt sånn at problemet forvinner om han ikke snakker om det.. når han ikke vil snakke, så sender jeg gjerne sms der jeg skriver hva jeg mener. Han svarer ikke, og noenganger begynner jeg å lure på om mannen har dysleksi. Hva gjør jeg med dette? Er det noen som har noen gode råd? Skal jeg slutte å ta tlf når han ringer.. det irriterer han.. men kan jo liksom ikke være så barnslig heller. Mange vil nok si at vi ikke passer sammen pga dette, men vi har barn sammen, og har masse fint sammen, og jeg elsker han.. men dette er veldig slitsomt. Hender jeg kjøper noe til han.. nye sko osv.. får aldri noe av han. Så jeg har sluttet å kjøpe noe til han. Forventer ingenting, men hadde vær koselig en gang i blandt. Historier fra andre som også har det sånn, eller tips mottas med stor takk. Føler meg så uelsket: ( Anonymkode: 8dab7...616
Mostly Harmless Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Høres mer ut som dere ikke setter pris på de samme formene for kjærlighetserklæringer, enn at han ikke bryr seg om deg. Jeg elsker mannen min, men bruker SMS til beskjeder og ikke til å formidle følelser, for eksempel. Han sier han elsker deg. Du kan jo ta utgangspunkt i at han mener det, selv om han ikke skriver det ned.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg er heller ikke så veldig glad i sms. Mannen liker det veldig godt, så jeg svarer når han sender meg hjerter på sms. Jeg er mer glad i en armkrok, ligge å slappe av med mannen. Det liker ikke han, så det blir lite sånt. Anonymkode: b47d5...676
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Han er konfliktsky, mens jeg vil snakke ut. Vi har vært i parterapi, men virker ikke som det hjalp. Jeg setter stor pris på de små gledene i hverdagen.. at han tegner et hjerte på speilet om mogenen, eller sender en sms med jeg elsker deg på. Han gjorde det før.. jeg gjør det fortsatt. Har sagt det til han, men virker ikke som han bryr seg. Sier han elsker meg, men noen ganger begynner jeg å lure. Han er litt sånn at problemet forvinner om han ikke snakker om det.. når han ikke vil snakke, så sender jeg gjerne sms der jeg skriver hva jeg mener. Han svarer ikke, og noenganger begynner jeg å lure på om mannen har dysleksi. Hva gjør jeg med dette? Er det noen som har noen gode råd? Skal jeg slutte å ta tlf når han ringer.. det irriterer han.. men kan jo liksom ikke være så barnslig heller. Mange vil nok si at vi ikke passer sammen pga dette, men vi har barn sammen, og har masse fint sammen, og jeg elsker han.. men dette er veldig slitsomt. Hender jeg kjøper noe til han.. nye sko osv.. får aldri noe av han. Så jeg har sluttet å kjøpe noe til han. Forventer ingenting, men hadde vær koselig en gang i blandt. Historier fra andre som også har det sånn, eller tips mottas med stor takk. Føler meg så uelsket: ( Anonymkode: 8dab7...616 Han er en mann. Hvordan sier han "jeg elsker deg"? For han sier det jo. Min mann kjøper "aldri" noe til meg utenom hvis det er noe spesielt. Jeg derimot kjøper ofte klær til ham - men han haaater klesbutikker og får angst av det så det er mer at jeg vil at han skal se ok ut selv om han skyr butikker Min mann svarer sjelden på sms, det er fordi han ikke har tid når han ikke er hjemme. Og hva er vitsen med å sende sms hjemme? Anonymkode: d9cc1...be5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #5 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg hater å shoppe så det gjør min mann for meg. Han snakker ikke særlig om følelser, men setter pris på at han får lov å svare med ja, nei eller et grynt, mens jeg setter ord på følelsene hans. Av og til kjøper han med en sjokolade til meg, av og til gjør jeg noe annet for ham. Vi kommuniserer på vårt vis, som fungerer med tilpasninger. Jeg et gift med ham som egen person, ikke en annen utgave av meg selv - heldigvis! Anonymkode: 3c7a9...627
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #6 Skrevet 14. oktober 2019 Les "Kjærlighetens fem språk". Anonymkode: 54bf8...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå