Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Har bitt negler i 30 år og er drittlei. Prøvd alt. Har enorm viljestyrke når det gjelder mange ting i livet, men klarer altså ikke å slutte med denne forferdelige uvanen. Vil prøve hypnose. Men, dette høres ganske skummelt ut. Er det noen som kan anbefale en hypotisør i Oslo eller omegn? Anonymkode: e77c8...67b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 Går det an å hypnotiserende mot Aspergers også? Dessverre tror jeg ikke på at slik funker. Da hadde metoden blitt brukt oftere. Nei jeg vet ikke om noen. Anonymkode: 3ebb2...2f3
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Går det an å hypnotiserende mot Aspergers også? Dessverre tror jeg ikke på at slik funker. Da hadde metoden blitt brukt oftere. Nei jeg vet ikke om noen. Anonymkode: 3ebb2...2f3 Aspergers er jo ikke en uvane. Du ser at det er en forskjell, håper jeg. Anonymkode: cfc8d...e8b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Går det an å hypnotiserende mot Aspergers også? Dessverre tror jeg ikke på at slik funker. Da hadde metoden blitt brukt oftere. Nei jeg vet ikke om noen. Anonymkode: 3ebb2...2f3 Det er en vesentlig forskjell på diagnose og uvane/avhengighet 😉 Anonymkode: 0d293...547
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #5 Skrevet 14. oktober 2019 ingen som har vært hos hypnotisør??? Anonymkode: e77c8...67b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #6 Skrevet 14. oktober 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Går det an å hypnotiserende mot Aspergers også? Dessverre tror jeg ikke på at slik funker. Da hadde metoden blitt brukt oftere. Nei jeg vet ikke om noen. Anonymkode: 3ebb2...2f3 men den funker jo på noe, ellers hadde den vel ikke overlevd så lenge?? Aspergers er jo noe ganske annet enn neglebiting da! Anonymkode: e77c8...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå