Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #26 Skrevet 14. oktober 2019 I all enkelhet bare. Jeg klipper og filer bittelitt for å slippe skarpe negler etter klipp og har på en blank neglelakk (svært sjelden farge). Anonymkode: ab2ee...df1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #27 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg bare klipper dem. De vokser altfor fort så noen ganger er de plutselig blitt ulekkert lange 😬 Det er ikke pent med altfor lange negler, lakk eller ikke lakk. Anonymkode: 770c4...784
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #28 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg klipper kort og filer de, ellers fliser de så innmari. Synes neglelakk ser pent ut, men har ikke evne til å legge pent på og det må jo stadig gjøres om. Liker ikke falske lange negler, spesielt de med mye dilldall på, må være uhygenisk. Anonymkode: ece1c...20d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #29 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg steller dem selv her hjemme. Pusser litt og tar på blank lakk. Jeg sendte et bilde til ei barnløs venninne, hvor jeg holder noe. Da kommenterte hun at jeg trengte å fikse neglene. 😮 Hendene mine er helt vanlig stelte altså. Idiotisk å kommentere hendene mine. Jeg har to små barn. Blir mye vasking osv., og det siste jeg tenker på er å gå til neglesallong. Kanskje om 10 år. Hehe. Anonymkode: 2bd9e...d25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #30 Skrevet 14. oktober 2019 Det hender en sjelden gang at jeg tar på neglelakk på fingerneglene. Ellers er de kortklippet og selvfølgelig rene. Jeg har alltid neglelakk på tåneglene. De trenger det. Anonymkode: 4119b...0c1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #31 Skrevet 14. oktober 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Neglene mine blir kun klippet. Finner ikke sånt interessant. Lite sminke også så er bare ikke så jålete 😏 Anonymkode: 9fbd2...efd Går du rundt med fett hår i en klynge på toppen av hodet og slaskete klær også? Anonymkode: c5104...7b5
Mrs. Kaizer Skrevet 14. oktober 2019 #32 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg! Klipper og filer, men aldri løsnegler eller neglelakk.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #33 Skrevet 14. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Går du rundt med fett hår i en klynge på toppen av hodet og slaskete klær også? Anonymkode: c5104...7b5 Kjenner ikke vedkommende men det mest sannsynlige er at vedkommende er et sted i midten. De færreste er så ekstreme hverken den ene eller den andre veien. Og skulle hun være det er det også lov. Anonymkode: 3c20b...e3b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #34 Skrevet 14. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg steller dem selv her hjemme. Pusser litt og tar på blank lakk. Jeg sendte et bilde til ei barnløs venninne, hvor jeg holder noe. Da kommenterte hun at jeg trengte å fikse neglene. 😮 Hendene mine er helt vanlig stelte altså. Idiotisk å kommentere hendene mine. Jeg har to små barn. Blir mye vasking osv., og det siste jeg tenker på er å gå til neglesallong. Kanskje om 10 år. Hehe. Anonymkode: 2bd9e...d25 Huff, for en venninne! Jeg har én slik venninne selv, hun er overfladisk og jeg liker henne egentlig ikke så godt. Hun kommenterer alltid andre, spesielt hår, sminke, negler og sko. Det er selvfølgelig helt ok for meg at hun er opptatt av dette for sin egen del, og hun ser flott ut. Men jeg synes ikke noe om at hun er så negativ mot alle andre. Anonymkode: 4119b...0c1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #35 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg filer neglene mine og bruker en del neglelakk. Har i mange farger, så synes det er morsomt å variere litt. Har ofte lange negler, men blir de for lange er de bare i veien. Nå er de korte og det er veldig deilig etter en periode med lange negler. Har aldri hatt falske, synes ikke det er pent og så har jeg naturlig sterke negler som ikke knekker så lett, så heldig slik sett. Anonymkode: 3385b...254
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #36 Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg filer neglene mine og bruker en del neglelakk. Har i mange farger, så synes det er morsomt å variere litt. Har ofte lange negler, men blir de for lange er de bare i veien. Nå er de korte og det er veldig deilig etter en periode med lange negler. Har aldri hatt falske, synes ikke det er pent og så har jeg naturlig sterke negler som ikke knekker så lett, så heldig slik sett. Anonymkode: 3385b...254 Ha ha, så først nå at spørsmålet var om det var andre som ikke ordner neglene sine 😜 beklager, mandag og trøtt osv 😆🙈 Anonymkode: 3385b...254
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #37 Skrevet 14. oktober 2019 14 timer siden, Mamma_til_2 skrev: Sur på morningen du?? Hun er ALLTID sur og vrang. Anonymkode: 2bd9e...d25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #38 Skrevet 14. oktober 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Huff, for en venninne! Jeg har én slik venninne selv, hun er overfladisk og jeg liker henne egentlig ikke så godt. Hun kommenterer alltid andre, spesielt hår, sminke, negler og sko. Det er selvfølgelig helt ok for meg at hun er opptatt av dette for sin egen del, og hun ser flott ut. Men jeg synes ikke noe om at hun er så negativ mot alle andre. Anonymkode: 4119b...0c1 God du 😊❤ Hmm.. Hyggelig venninne du har du.. Kanskje hun egentlig ikke er så lykkelig, siden hun må dra andre ned hele tiden. ? Enig med deg. Jeg synes det er fint at andre pynter seg osv.hvis de vil. Men å rakke ned på andre som ikke er like forfengelige, er ikke greit. Når barna blir litt eldre får jeg mere tid til trening og neglelakk. Nå er vi i småbarnsbobla. 🙃 Anonymkode: 2bd9e...d25
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #39 Skrevet 14. oktober 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: God du 😊❤ Hmm.. Hyggelig venninne du har du.. Kanskje hun egentlig ikke er så lykkelig, siden hun må dra andre ned hele tiden. ? Enig med deg. Jeg synes det er fint at andre pynter seg osv.hvis de vil. Men å rakke ned på andre som ikke er like forfengelige, er ikke greit. Når barna blir litt eldre får jeg mere tid til trening og neglelakk. Nå er vi i småbarnsbobla. 🙃 Anonymkode: 2bd9e...d25 Hun er ikke lykkelig, det er derfor jeg fortsetter å være venninne med henne. Hun vil så gjerne gifte seg og få barn, men treffer aldri noen. Men hun er ganske dømmende, og synes det er vanskelig å håndtere at andre gjør ting på en annen måte enn henne, så det er nok ikke så lett å finne seg en mann som orker dette. Hun sa f.eks. om en venninne at hun (venninnen) hadde gjort seg flid med hår, sminke, sko og outfit, men så ødela hun hele inntrykket ved å ikke ha på neglelakk. Outfitten var ikke komplett uten neglelakk. Synes sånt er spesielt å legge merke til, og enda mer spesielt å kommentere. Anonymkode: 4119b...0c1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #40 Skrevet 14. oktober 2019 De er stort sett helt ulakkerte men det hender nå og da jeg lakker selv. I duse nøytrale farger. Anonymkode: c9305...a0f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #41 Skrevet 14. oktober 2019 Min beste venninne lakket neglene mens vi ventet på forretten på restaurant her forleden, for hun kunne ikke tenke seg å gå uten. Jeg er representativ i antrekk og ellers, og tar gjerne ringer på fingrene når jeg går ut, men aldri lange negler og lakk. Jeg kan ikke bruke det på jobb uansett og synes det er like greit uten. Å ta på neglelakk for én kveld hører til sjeldenhetene. Anonymkode: 6fe0a...2d0
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #42 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg klipper bare, har alltid litt lengde på dem, klipper av litt når de blir for lange. Og så renser jeg selvfølgelig bort jord og annet gris under neglene etter matlaging, hagearbeid med mer. Bruker neglelakk 3-4 ganger i året, til julebord, sommerfest el.l. Fjerner neglelakken neste morgen. Synes ikke det passer med «vanlige klær», så det må bort når festen er over😂 Anonymkode: 7ba96...888
Hengebukksvinet Skrevet 14. oktober 2019 #43 Skrevet 14. oktober 2019 Gjør ingenting med neglene. Har pølsefingre, så har gitt opp😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå