sotosmor Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg leser på aftenposten.no at Saudi Arabia vil åpne opp for turisme. Selv om jeg er fascinert av Midt Østen , så er ikke akkurat Saudi Arabia et land som frister å reise til på grunn av den omtrent totale undertrykkelsen av kvinner. Selv om de visstnok skal la kvinnelige turister få slippe å bære den heldekkende drakten abaya, som kvinnene der ellers bruker. Og visstnok vil godta at par deler hotellrom uten vigselattest. Ting som ellers blir slått ned på av det religiøse politiet der. Dette utspillet er nok for å fri til vesten, mens befolkningen blir holdt i et jerngrep og regimekritere tortureres i fengsler.
Gjest Antarctica Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 32 minutter siden, sotosmor skrev: Jeg leser på aftenposten.no at Saudi Arabia vil åpne opp for turisme. Selv om jeg er fascinert av Midt Østen , så er ikke akkurat Saudi Arabia et land som frister å reise til på grunn av den omtrent totale undertrykkelsen av kvinner. Selv om de visstnok skal la kvinnelige turister få slippe å bære den heldekkende drakten abaya, som kvinnene der ellers bruker. Og visstnok vil godta at par deler hotellrom uten vigselattest. Ting som ellers blir slått ned på av det religiøse politiet der. Dette utspillet er nok for å fri til vesten, mens befolkningen blir holdt i et jerngrep og regimekritere tortureres i fengsler. Enig. Vil ikke dra dit sånn som det er nå.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Helt enig. Derfor reiser vi heller ikke til Dubai. Anonymkode: e1903...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå