Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Finnes ikke den gruppa på FB lenger? Jeg er medlem der, men kom plutselig på at jeg ikke har sett noe derfra på en stund, og når jeg prøvde å søke den opp fant jeg den ikke... Anonymkode: a2a54...ebe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 Nei den er der den, var innom for 5 min siden. Anonymkode: ebe69...4b1
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Hmmm.... Da har jeg sikkert klart å skjule eller blokkere det på noe vis... 🤔 Anonymkode: a2a54...ebe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 Ser ut som jeg er kasta ut?! Tøft! 😂 Anonymkode: a2a54...ebe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 Hvordan har du klart de? 😂 Jeg komenter nesten aldri, bare legger ved noen emoji av og til 😉 Anonymkode: ebe69...4b1
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #6 Skrevet 13. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvordan har du klart de? 😂 Jeg komenter nesten aldri, bare legger ved noen emoji av og til 😉 Anonymkode: ebe69...4b1 Det aaaaner jeg ikke??! Kanskje vært litt krass i noen svar, muligens? 😂 Og enkelte er jo veeeldig hårsåre da! 🙄 Men altså... Vet ikke om jeg er blokkert derfra, eller noe? For jeg kan ikke søke dem opp. Når jeg går inn på aktivitetsloggen min på FB, og trykker på ting jeg har kommentert på, får jeg bare beskjed om at det er et innhold som ikke lenger er tilgjengelig for meg?! Merkelige greier! 😅 Anonymkode: a2a54...ebe
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #7 Skrevet 13. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det aaaaner jeg ikke??! Kanskje vært litt krass i noen svar, muligens? 😂 Og enkelte er jo veeeldig hårsåre da! 🙄 Men altså... Vet ikke om jeg er blokkert derfra, eller noe? For jeg kan ikke søke dem opp. Når jeg går inn på aktivitetsloggen min på FB, og trykker på ting jeg har kommentert på, får jeg bare beskjed om at det er et innhold som ikke lenger er tilgjengelig for meg?! Merkelige greier! 😅 Anonymkode: a2a54...ebe Adminsa på hønehjørnet er noen maktsyke fitter😂 Jeg og maaange jeg kjenner har blitt blokkert der fra for ingenting. For eksempel ei ble blokkert fordi hun var admin i en gruppe som adminsa i hønehjørnet ikke liker. Ei annen ble blokkert fordi hun hadde skrevet sin mening om at noe var harry, så fikk hun masse ekle kommentarer fra andre medlemmer der inne som førte til at hun forsvarte seg selv tilbake med samme mynt. Da var det plutselig hun som ‘’mobbet’’ alle de andre og derfor ble hun blokkert! Forvridd syn på mobbing kalles det. Når de mener at èn person mot nærmere 8 stykker som er stygge mot henne, er en mobber? Ikke helt fornuftige folk de adminsa der for å si det rett ut Anonymkode: d12ec...021
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #8 Skrevet 13. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Adminsa på hønehjørnet er noen maktsyke fitter😂 Jeg og maaange jeg kjenner har blitt blokkert der fra for ingenting. For eksempel ei ble blokkert fordi hun var admin i en gruppe som adminsa i hønehjørnet ikke liker. Ei annen ble blokkert fordi hun hadde skrevet sin mening om at noe var harry, så fikk hun masse ekle kommentarer fra andre medlemmer der inne som førte til at hun forsvarte seg selv tilbake med samme mynt. Da var det plutselig hun som ‘’mobbet’’ alle de andre og derfor ble hun blokkert! Forvridd syn på mobbing kalles det. Når de mener at èn person mot nærmere 8 stykker som er stygge mot henne, er en mobber? Ikke helt fornuftige folk de adminsa der for å si det rett ut Anonymkode: d12ec...021 Det forbauser meg ikke da. Men altså... Jeg har jo nesten ikke kommentert på noe som helst de siste mnd, og plutselig er jeg ute?! Uten noe forvarsel, advarsel eller forklaring?! Er ikke det litt rart?! Anonymkode: a2a54...ebe
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #9 Skrevet 14. oktober 2019 Nå husker jeg hvorfor jeg meldte meg ut av gruppa. Hun som startet Hønehjørnet tåler ikke kritikk og når det var min tut til å kritisere, hadde hun ikke noe svar. Da gadd jeg ikke mer, og meldte meg ut. Anonymkode: cdb0f...6a1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #10 Skrevet 14. oktober 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Det forbauser meg ikke da. Men altså... Jeg har jo nesten ikke kommentert på noe som helst de siste mnd, og plutselig er jeg ute?! Uten noe forvarsel, advarsel eller forklaring?! Er ikke det litt rart?! Anonymkode: a2a54...ebe Hun ene venninna mi hadde heller nesten ikke kommentert på noe på flere mnd uten om den ene kommentaren om at livets harde skole eller noe sånt var harry. Uten noe mer utfyllende eller meninger om det. Hun fikk heller ingen advarsel, forklaring eller melding fra admins. Hun måtte selv kontakte de og spørre. Hun hadde heller aldri før fått noen advarsler eller brutt noen regler, så de adminsa der holder på som idioter har jeg hørt. Valgte å melde meg ut da jeg hørte hvordan de holder på. Anonymkode: d12ec...021
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2019 #11 Skrevet 14. oktober 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Det aaaaner jeg ikke??! Kanskje vært litt krass i noen svar, muligens? 😂 Og enkelte er jo veeeldig hårsåre da! 🙄 Men altså... Vet ikke om jeg er blokkert derfra, eller noe? For jeg kan ikke søke dem opp. Når jeg går inn på aktivitetsloggen min på FB, og trykker på ting jeg har kommentert på, får jeg bare beskjed om at det er et innhold som ikke lenger er tilgjengelig for meg?! Merkelige greier! 😅 Anonymkode: a2a54...ebe Ja, mange som føler seg krenka hvis ikke alle er 100% enig med de 😂. Anonymkode: ebe69...4b1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #12 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg MÅTTE jo bare prøve å finne ut hva som hadde skjedd, ikke sant? Så jeg fant ut at jeg kunne sende en melding på meldingssida deres og høre. OG: Jeg har visstnok latterliggjort(!!!!) noen for skrivefeil! Fordi jeg påpekte at det skrives gjort i stedet for hjort, når man da har gjort noe. Jeg klarte bare ikke å la være. Jeg har sikkert litt OCD når det gjelder skrivefeil! 🙈 Så da var det rett ut! Det må jeg si altså, -de er effektive de hønene! 👍🏻 Så da vet jeg det! 😅 Anonymkode: a2a54...ebe
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #13 Skrevet 15. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg MÅTTE jo bare prøve å finne ut hva som hadde skjedd, ikke sant? Så jeg fant ut at jeg kunne sende en melding på meldingssida deres og høre. OG: Jeg har visstnok latterliggjort(!!!!) noen for skrivefeil! Fordi jeg påpekte at det skrives gjort i stedet for hjort, når man da har gjort noe. Jeg klarte bare ikke å la være. Jeg har sikkert litt OCD når det gjelder skrivefeil! 🙈 Så da var det rett ut! Det må jeg si altså, -de er effektive de hønene! 👍🏻 Så da vet jeg det! 😅 Anonymkode: a2a54...ebe Du var i det hakkete hjørnet ja Anonymkode: a0558...81c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #14 Skrevet 15. oktober 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du var i det hakkete hjørnet ja Anonymkode: a0558...81c Jeg var visst det! 😅 Må skjerpe meg sikkert... 😉 Eller... Jeg er vel uansett utestengt på livstid eller noe sånt, så da fortsetter jeg heller Hallingskarvet mi her?! 🤷🏼♀️ Anonymkode: a2a54...ebe
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #15 Skrevet 15. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg var visst det! 😅 Må skjerpe meg sikkert... 😉 Eller... Jeg er vel uansett utestengt på livstid eller noe sånt, så da fortsetter jeg heller Hallingskarvet mi her?! 🤷🏼♀️ Anonymkode: a2a54...ebe Hallingskarvet, faktisk! 🙈 Hakkinga skulle det stå da, men! Håper det går greit at jeg retter på mine egne skrivefeil! (Oh! The irony!!! 😂) Anonymkode: a2a54...ebe
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #16 Skrevet 15. oktober 2019 De er klin gale der inne. Hun som startet hønehjørnet er virkelig ikke i vater. Husker hun la ut spleis til sin egen fedmekirurgi, selv om spleis er ulovlig der. Da ble det mange utestengte. De fleste adminsa har vel gått livets harde skole eller jobber for NAV. Anonymkode: fd17e...b8b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #17 Skrevet 15. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: De er klin gale der inne. Hun som startet hønehjørnet er virkelig ikke i vater. Husker hun la ut spleis til sin egen fedmekirurgi, selv om spleis er ulovlig der. Da ble det mange utestengte. De fleste adminsa har vel gått livets harde skole eller jobber for NAV. Anonymkode: fd17e...b8b Du høres ikke så veldig "god" ut du heller. Anonymkode: a0558...81c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #18 Skrevet 15. oktober 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du høres ikke så veldig "god" ut du heller. Anonymkode: a0558...81c Heh, det klarte du å trekke ut av noen få linjer? Anonymkode: 579d8...ff5
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #19 Skrevet 15. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: De er klin gale der inne. Hun som startet hønehjørnet er virkelig ikke i vater. Husker hun la ut spleis til sin egen fedmekirurgi, selv om spleis er ulovlig der. Da ble det mange utestengte. De fleste adminsa har vel gått livets harde skole eller jobber for NAV. Anonymkode: fd17e...b8b Så sant! Anonymkode: adb4b...60d
Juicies Skrevet 15. oktober 2019 #20 Skrevet 15. oktober 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du høres ikke så veldig "god" ut du heller. Anonymkode: a0558...81c Og det kommer fra en anonym taper? Legg deg a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #21 Skrevet 15. oktober 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: De er klin gale der inne. Hun som startet hønehjørnet er virkelig ikke i vater. Husker hun la ut spleis til sin egen fedmekirurgi, selv om spleis er ulovlig der. Da ble det mange utestengte. De fleste adminsa har vel gått livets harde skole eller jobber for NAV. Anonymkode: fd17e...b8b HELT enig!! Kokko kjerringer der inne. Var vel derfor venninna mi ble kasta ut - fordi hun sa at det var harry å livets harde skole på fb profilen sin var vel en eller to admins som følte seg negativt truffet av den! Anonymkode: d12ec...021
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #22 Skrevet 15. oktober 2019 Hønehjørnet er ren underholdning... fullt av crazy damer uten filter... Anonymkode: 89546...bbf
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #23 Skrevet 15. oktober 2019 På 13.10.2019 den 23.59, Anonym bruker skrev: Det forbauser meg ikke da. Men altså... Jeg har jo nesten ikke kommentert på noe som helst de siste mnd, og plutselig er jeg ute?! Uten noe forvarsel, advarsel eller forklaring?! Er ikke det litt rart?! Anonymkode: a2a54...ebe Da har det vel holdt med det du kommenterte resten av månedene. Anonymkode: c5b90...04f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2019 #24 Skrevet 15. oktober 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Du høres ikke så veldig "god" ut du heller. Anonymkode: a0558...81c Er du admin? Hvorfor er sannheten så fæl å høre/lese? Anonymkode: 8c98f...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå