Gå til innhold

Snopepose i bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har man i når det er syvåriger som feirer?

Tips til litt billig snop?

Anonymkode: 0fa5a...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5–6 ting? Nille er fint. Eller Europris. Kan godt gå for smågodt? 

Skrevet

Man må ikke ha det. Popcorn kan være et alternativ. 
Vi har opplevd alt fra tre smågodtbiter til så mye at det holdt til lørdagsgodt i to måneder. 
Europris har vel billigst godteri?

Anonymkode: bfab4...10b

Skrevet

Tja, 10 forskjellige små ting - eller noen små og en større osv? 

Anonymkode: b74b9...aff

Skrevet

Her skal vi ha en slikkepinne,en liten smarties eske,moam fruktkaramell,en drops-eske og noen marsmallow.

Anonymkode: ea14e...78d

Skrevet

Vi kjøper i Sverige. Hvis du bor langt unna kan du evt bestille. F.eks på maxgodis.se. 

Jeg inviterte spontant 24 barn i bursdag og rakk ikke innom sverige. Det ble en ganske formue i goderi. Over 1000 kr. I sverige hadde det kostet 200 og knapt nok det.

Anonymkode: 5cda8...b4f

Skrevet

Vist det ikkje er så altfor mange barn så er dei julesokkene på auropris tipp-topp.. Det blir billigere en å kjøpe laust snop. 

Men dei treng egentlig ikkje så mykje, ein slikepinn, ei dropseske, og noko. Ting til er vell egentlig nok 😊

Anonymkode: 9c57b...18a

Skrevet

Hjemme hos oss: ingen ting. Lager ikke snopepose.

Anonymkode: 56ebf...160

Skrevet

snop... gurimalla, for et stygt ord :P

Anonymkode: 9fdc5...5c3

Skrevet

Jeg vil helst ha innpakket snop, så får ta turen på Europris i morgen, Sverige er ganske langt borte og selskapet er til uken så vi rekker ikke sende etter noe  

Og jo, snopeposer er helt nødvendig, det hadde blitt en skikkelig nedtur å ikke få prøve fiskelykken 😍

Takk for tips. 

Hi

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjemme hos oss: ingen ting. Lager ikke snopepose.

Anonymkode: 56ebf...160

Da var ikke dette innlegget beregnet på deg 😘

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så veldig interessant for meg å vite 🥴

hi

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...gurimalla... hvem bruker slike ord??

Anonymkode: 353c5...3c3

Skrevet

vi har en kjærlighet, en tyggis, 3-4 smørbukk, 4-5 små godt , en pastill eske og kinder egg

Anonymkode: 31242...2f0

Skrevet
På 13.10.2019 den 20.28, Anonym bruker skrev:

Snopepose var et morsomt ord 🤣

Jeg la oppi diverse smågodt. Du finner masse her, de er raske på å sende: swecandy.se Handler du for Max 330kr så slipper du gebyrer 😊

Pluss en sprettball og en blyant i hver pose. Det finnes masse moro/billig på eBay om du søker på «party bag fillers». Jentene syntes det var ordentlig stas å få noe de kunne bruke 😊 https://www.ebay.com/itm/5Pcs-Rubber-Bouncy-Balls-Birthday-Party-Loot-Bag-Fillers-Superball-Kids-Toy/264324433014?_trkparms=ispr%3D1&hash=item3d8af6c476:g:EZUAAOSwnCFaDSzA

Anonymkode: ea982...d64

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Snopepose var et morsomt ord 🤣

Jeg la oppi diverse smågodt. Du finner masse her, de er raske på å sende: swecandy.se Handler du for Max 330kr så slipper du gebyrer 😊

Pluss en sprettball og en blyant i hver pose. Det finnes masse moro/billig på eBay om du søker på «party bag fillers». Jentene syntes det var ordentlig stas å få noe de kunne bruke 😊 https://www.ebay.com/itm/5Pcs-Rubber-Bouncy-Balls-Birthday-Party-Loot-Bag-Fillers-Superball-Kids-Toy/264324433014?_trkparms=ispr%3D1&hash=item3d8af6c476:g:EZUAAOSwnCFaDSzA

Og med diverse smågodt så mener jeg f.eks: 2 Fox, 2dumle, en kindersjokolade, noen biter godt&blandet.. Ikke altfor mye 😉

Skrevet
På 13.10.2019 den 20.28, Anonym bruker skrev:

Europris har billig godteri. Du får mange godteposer for en billig penge. Tror de har ferdig pakket også. 

Anonymkode: 3abed...363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...