Gå til innhold

Guttenavn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes det er kjempevanskelig å finne guttenavn til babyen i magen. Kom endelig på Sigurd, men mannen er skeptisk. Han er ikke helt i mot, men har assosiasjoner til noen han kjenner. Har dere tips til navn?

Anonymkode: a1491...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Theodor er veldig fint,det heter min gutt 😍, Harald, Håkon, Magnus, Sverre og Olav er fine navn som jeg synes er i samme kategori som Sigurd. 

Anonymkode: 88e1b...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse synes jeg er fine guttenavn og i noen lunde samme gate som Sigurd.

Aksel

Peder

Isak

Herman

Andreas

Johannes

😊

Anonymkode: ae79f...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så glad jeg ikke trenger å gi barn navn i dag. Hadde aldri klart å bestemme meg for ett av disse gamle navnene... (neida, har ingen Crissander Maximillian)

Anonymkode: 7ecc4...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er kjempevanskelig å finne guttenavn til babyen i magen. Kom endelig på Sigurd, men mannen er skeptisk. Han er ikke helt i mot, men har assosiasjoner til noen han kjenner. Har dere tips til navn?

Anonymkode: a1491...130

Sigurd uff 

Anonymkode: 4398a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, skinnfilla skrev:

Jeg vurderte Elliot, Hermann og Edvin 

Hermann skrives Herman.

Anonymkode: 7222a...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eivind, Fredrik, Trond, Gustav, Torstein, Hans, Oskar, Gunder, Torge(i)r, Jørgen, Johan, Annar, Eilert. Listen over gode navn er laaaang! 

Anonymkode: 14aad...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn er vanskelig, men bruk et naturlig navn, ikke finn på et tøysenavn som så mange gjør. Syntes Sigurd ikke er så aller verst, men skjønner mannen din litt også om han har dårlige assosiasjoner til en han kjenner. Hva med Audun eller Eivind? 

Anonymkode: 7501a...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oppkalling etter besteforeldre/oldefedre?

 

vi gjorde det og barna er veldig fornøyd med å ha en historie bak navnene og bestefedrene ble veldig stolte! Gutta heter Lars og Ole og har alltid vært fornøyd med navna, både at ingen andre på trinnet heter det og at de slipper å stave å gjenta navnene når de treffer nye folk.

Anonymkode: 1db7d...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...