Gå til innhold

Samuel drar det litt langt, eller...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han og aktivistene hans drar det vel litt langt når de «bryter seg inn» på alle mulige familiedager for å protestere på «drap»? De ønsker jo med dette å påvirke barn og det er, etter hva jeg har hørt, ikke greit? 

Han oppfører seg som en predikant som vil omvende alle syndere til kristne, og vil de ikke omvendes, så er de verdens verste mennesker.

Eller er dette han driver med bare flott?

Anonymkode: 65757...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tror jeg at du tar det for gitt at vi skjønner hva du har tenkt før du skev dette? 

Vi vet hvem hverken hvem Samuel er eller hva han gjør, skjønner du. 

Anonymkode: 5b554...631

Skrevet

Hvem er Samuel? 

En link kanskje? 

Anonymkode: 9b662...4a4

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her tror jeg at du tar det for gitt at vi skjønner hva du har tenkt før du skev dette? 

Vi vet hvem hverken hvem Samuel er eller hva han gjør, skjønner du. 

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er Samuel? 

En link kanskje? 

Anonymkode: 9b662...4a4

Det er da skriverier om han støtt. Veganeren som kjemper for at dyr ikke skal slaktes, for at man skal endre barnesanger osv? Google. Samuel Rostøl. Trodde de fleste som følger med på nyhetene visste hvem det er. Beklager.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er da skriverier om han støtt. Veganeren som kjemper for at dyr ikke skal slaktes, for at man skal endre barnesanger osv? Google. Samuel Rostøl. Trodde de fleste som følger med på nyhetene visste hvem det er. Beklager.

Sånne folk gidder jeg ikke å bruke tiden min på. 

Han får styre på. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldri hørt om han

Anonymkode: eada7...a59

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han og aktivistene hans drar det vel litt langt når de «bryter seg inn» på alle mulige familiedager for å protestere på «drap»? De ønsker jo med dette å påvirke barn og det er, etter hva jeg har hørt, ikke greit? 

Han oppfører seg som en predikant som vil omvende alle syndere til kristne, og vil de ikke omvendes, så er de verdens verste mennesker.

Eller er dette han driver med bare flott?

Det du driver med, med å prøve og stille kristne i et dårlig lys pga en veganer(???) er i alle fall ondskap.

DU er ikke noe bedre enn ham.

Anonymkode: 49b49...ac6

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det du driver med, med å prøve og stille kristne i et dårlig lys pga en veganer(???) er i alle fall ondskap.

DU er ikke noe bedre enn ham.

Anonymkode: 49b49...ac6

Jeg har ikke stilt de kristne i dårlig lys, bare enkelte predikanter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...