Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Han og aktivistene hans drar det vel litt langt når de «bryter seg inn» på alle mulige familiedager for å protestere på «drap»? De ønsker jo med dette å påvirke barn og det er, etter hva jeg har hørt, ikke greit? Han oppfører seg som en predikant som vil omvende alle syndere til kristne, og vil de ikke omvendes, så er de verdens verste mennesker. Eller er dette han driver med bare flott? Anonymkode: 65757...8d6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 Her tror jeg at du tar det for gitt at vi skjønner hva du har tenkt før du skev dette? Vi vet hvem hverken hvem Samuel er eller hva han gjør, skjønner du. Anonymkode: 5b554...631
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Hvem er Samuel? En link kanskje? Anonymkode: 9b662...4a4
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her tror jeg at du tar det for gitt at vi skjønner hva du har tenkt før du skev dette? Vi vet hvem hverken hvem Samuel er eller hva han gjør, skjønner du. Anonymkode: 5b554...631 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem er Samuel? En link kanskje? Anonymkode: 9b662...4a4 Det er da skriverier om han støtt. Veganeren som kjemper for at dyr ikke skal slaktes, for at man skal endre barnesanger osv? Google. Samuel Rostøl. Trodde de fleste som følger med på nyhetene visste hvem det er. Beklager. Anonymkode: 65757...8d6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er da skriverier om han støtt. Veganeren som kjemper for at dyr ikke skal slaktes, for at man skal endre barnesanger osv? Google. Samuel Rostøl. Trodde de fleste som følger med på nyhetene visste hvem det er. Beklager. Anonymkode: 65757...8d6 Sånne folk gidder jeg ikke å bruke tiden min på. Han får styre på. Anonymkode: 5b554...631
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #6 Skrevet 13. oktober 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er da skriverier om han støtt. Veganeren som kjemper for at dyr ikke skal slaktes, for at man skal endre barnesanger osv? Google. Samuel Rostøl. Trodde de fleste som følger med på nyhetene visste hvem det er. Beklager. Anonymkode: 65757...8d6 Aldri hørt om han Anonymkode: eada7...a59
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #7 Skrevet 13. oktober 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han og aktivistene hans drar det vel litt langt når de «bryter seg inn» på alle mulige familiedager for å protestere på «drap»? De ønsker jo med dette å påvirke barn og det er, etter hva jeg har hørt, ikke greit? Han oppfører seg som en predikant som vil omvende alle syndere til kristne, og vil de ikke omvendes, så er de verdens verste mennesker. Eller er dette han driver med bare flott? Anonymkode: 65757...8d6 Det du driver med, med å prøve og stille kristne i et dårlig lys pga en veganer(???) er i alle fall ondskap. DU er ikke noe bedre enn ham. Anonymkode: 49b49...ac6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #8 Skrevet 13. oktober 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det du driver med, med å prøve og stille kristne i et dårlig lys pga en veganer(???) er i alle fall ondskap. DU er ikke noe bedre enn ham. Anonymkode: 49b49...ac6 Jeg har ikke stilt de kristne i dårlig lys, bare enkelte predikanter Anonymkode: 65757...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå