Gå til innhold

Hvordan tar dere sånne kompliment?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tar dere kompliment som du vet personen bare sier for å hyggelig? Hva svarer en da?

En mann jeg har dater var tilfeldigvis i nærheten når jeg skulle hjem fra en aktivitet,så istedenfor å sitte en time på bussen så kunne jeg heller sitte på med han. Jeg nevnte da at jeg var jo usminket å alt å han sa at det gjør ingenting. Etter jeg kom hjem så skriver han at jeg var sykt pen uten sminke også så jeg trenger jo ikke bruke sminke. Det er opplagt at han bare sier det for å være snill  å da aner jeg ikke hva jeg skal svare på det. Hva ville dere sagt? Jeg ser ut som en grå blek mus som forsvinner i mengden uten sminke hehe.

Anonymkode: 1ce62...242

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Takk»

Anonymkode: 61a36...1a1

Skrevet

Bare svar "takk" eventuelt med et smilefjes. Det kan jo forresten godt hende han mente det, da.

Anonymkode: 3c076...6a3

Skrevet

Ta deg sammen for ..faen!

Aaah, kvinner som deg går meg på nervene. HVORFOR følte du et behov for å nevne at du ikke hadde sminket deg??

Og hvorfor tror du ikke på han?

Omg, bli tryggere på deg selv. Enten har du så elendig selvfølelse at perifere kjente føler de må bygge deg opp. Eller så er du fin uten sminke. 

Anonymkode: fafa9...114

Skrevet

Han mener at du sminker deg for mye 

Anonymkode: 7b441...c83

Skrevet

Du seier takk, også blir du glad fordi han syns du er fin uten sminke. Og så kan det hende du hadde hatt godt av ei sminkepause for ei stund. 

No veit eg ikkje kor gammal du er eller kor mykje sminke du brukar. Og det eg skal seie vidare seier sikkert mykje om min alder og. Men eg ser så mange damer med altfor mykje sminke på, og dei fleste av desse er ganske unge. Dei eg kjem er så godt at eg av og til ser dei utan sminke ser alltid og utan unntak mykje finare ut utan sminke. 

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta deg sammen for ..faen!

Aaah, kvinner som deg går meg på nervene. HVORFOR følte du et behov for å nevne at du ikke hadde sminket deg??

Og hvorfor tror du ikke på han?

Omg, bli tryggere på deg selv. Enten har du så elendig selvfølelse at perifere kjente føler de må bygge deg opp. Eller så er du fin uten sminke. 

Anonymkode: fafa9...114

Fordi jeg følte meg ikje egentlig komfortabel med å møte han uten sminke.

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han mener at du sminker deg for mye 

Anonymkode: 7b441...c83

Hehe nei jeg bruker knapt sminke. Men bruker jeg litt sminke så ser jeg mye finere ut og jeg får mer selvtillit.

Skrevet
48 minutter siden, Syngensang skrev:

Du seier takk, også blir du glad fordi han syns du er fin uten sminke. Og så kan det hende du hadde hatt godt av ei sminkepause for ei stund. 

No veit eg ikkje kor gammal du er eller kor mykje sminke du brukar. Og det eg skal seie vidare seier sikkert mykje om min alder og. Men eg ser så mange damer med altfor mykje sminke på, og dei fleste av desse er ganske unge. Dei eg kjem er så godt at eg av og til ser dei utan sminke ser alltid og utan unntak mykje finare ut utan sminke. 

Jeg er 32 år å bruker veldig lite sminke. Ser defintivt mye bedre ut med sminke hehe! Sminke øker også selvtilliten min. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bare svar "takk" eventuelt med et smilefjes. Det kan jo forresten godt hende han mente det, da.

Anonymkode: 3c076...6a3

Det er enkleste er kanskje det beste ja :)

Skrevet

Mange menn (megselv inkludert) er ikke overvettes begeistret over sminkebruk. Synes dere er like fine uten. Kanskje han er en av disse. Min kone pynter seg for at hun skal få aksept fra andre kvinner (hvor presset er skyhøyt på å se bra ut). Menn har en annen holdning.........

Skrevet

Jeg var dårlig til å ta imot komplimenter før, skulle alltid "si imot" giveren og være "ydmyk". Nå har jeg innsett at det bare gjør giveren ukomfortabel. De fleste mener komplimenter de gir, eller de ønsker å glede. Nå sier jeg enten "tusen takk", eller "å, det var snilt sagt", litt avhengig av hva som sies.

Anonymkode: ac688...3e9

Skrevet

Han sier det jo ikke 'bare for å være snill', han sier det jo fordi han mener det! 

Ta det til deg, sett pris på det, og si takk! 

Skrevet

Han sier det jo ikke 'bare for å være snill', han sier det jo fordi han mener det! 

Ta det til deg, sett pris på det, og si takk! 

Skrevet

Haha, dobbeltpost!  Bare for å gni det inn!! 

Skrevet

Hva gjør 14-åringer her?

Anonymkode: b5070...358

Skrevet
7 timer siden, Espen10 skrev:

Mange menn (megselv inkludert) er ikke overvettes begeistret over sminkebruk. Synes dere er like fine uten. Kanskje han er en av disse. Min kone pynter seg for at hun skal få aksept fra andre kvinner (hvor presset er skyhøyt på å se bra ut). Menn har en annen holdning.........

Ja, vi vet det. Menn driter i alt så lenge vi har kroppsdeler som kan pules. 

Anonymkode: a1e02...846

Skrevet

Skriv «tusen takk, det var hyggelig sagt. Og takk igjen for at jeg fikk sitte på» :)

Anonymkode: 7beef...aea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...