Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 I det siste har jeg hatt den samme drømmen mange ganger. Litt ulik- men prinsippet er det samme. Jeg kjører elbil til utlandet i drømmen. Vært i London og USA. Finner ikke helt frem til dit jeg skal og begynner å gå tom for batteri. Blir veldig stressa og får vondt i magen. Så begynner mobilen min også å gå tom for batteri så jeg ikke får tak i de jeg skal møte. Så våkner jeg før jeg går helt tom. Tenker alltid at jeg var ganske dust som kjørte elbil til utlandet 😂 Anonymkode: 5fe26...5e5
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg tolker det som at du er redd for å "miste kontakten" og holde med i det sosiale eller profesjonelle livet. Husk at en drøm er personlig også så du må se på hva bil, strøm og telefon og utlandet betyr for deg personlig. Men generelt så kan du tenke på hvordan vi snakker om el-biler og telefoner; rekkevidde , dekning, være påkoblet, ha nok energi, være tilknyttet et nettverk. Det er dette drømmen din prøver å behandle og elte, på drømmers absurde og abstrakte vis. Anonymkode: ac6fc...9bd
shewolf Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tolker det som at du er redd for å "miste kontakten" og holde med i det sosiale eller profesjonelle livet. Husk at en drøm er personlig også så du må se på hva bil, strøm og telefon og utlandet betyr for deg personlig. Men generelt så kan du tenke på hvordan vi snakker om el-biler og telefoner; rekkevidde , dekning, være påkoblet, ha nok energi, være tilknyttet et nettverk. Det er dette drømmen din prøver å behandle og elte, på drømmers absurde og abstrakte vis. Anonymkode: ac6fc...9bd Så spennende! Det hadde jeg aldri tenkt på var ikke meningen å være anonym i utgangspunktet. Jeg har prøvd å tenke meg frem til hva det kan bety. De har kommet nå når vi prøver å få et barn til. Har lurt litt på hva det kunne bety.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg tenker at du handler om at du ikkje er fornøyd med de valgene du tar i hverdagen. Du har et idealistisk bilde som du ønsker å leve opp til men skuffer deg selv. Følelsen av at tiden renner ut kan være den biologiske klokken som tikker? Anonymkode: 7c82d...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå