Gå til innhold

Hjertesukk. Barnas far snur døgnrytmen til barna.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så fortvilende. I forrige uke var de hos han i høstferien. De sov til over 12 hver dag. Uka etter ble et mareritt. Nå er de på helg der og hele gjengen sover ennå. 

Far bryr seg ikke, har sagt i fra fint mange ganger. Barna er 9 og 12, så de synes selvfølgelig dette er supert. 

Det er jo ikke direkte farlig. Men jeg får ødelagt en halv uke av mitt samvær. De er grinete og utslitt. 

Anonymkode: 323ee...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite du får gjort dessverre. Jeg gikk til fvk og bv pga mange ting far gjorde som var horribelt, deriblant søvnrytme. 8 åringen kunne være oppe til 3-4 om natten, dessverre skjedde det ingenting utover at far fikk tilbud om foreldreveiledning, noe han takket nei til, og bv anså ikke situasjonen som så alvorlig at de ville bruke tvang.

Nå er barnet 12 år, og forstår konsekvensen, fått beskjed om at her skal det ikke være sure miner pga tretthet etter pappauke.

Anonymkode: 9498f...04e

Skrevet

ser ikke helt problemet at de sover lenge? men er de veldig sent oppe og? da forstår jeg det mer

Anonymkode: 1537d...b82

Skrevet

🙈🙈 Her har 11 åringen vært oppe seint og sovet lenge i høstferien. Litt det ferie handler om. Men han blir trøtt i morgen og så er vi på rett vei igjen. 

Anonymkode: 7277c...ea8

Skrevet

Jeg forstår deg veldig, for sånn er det her også når barna er hos far. De legger seg altfor seint uansett om det er ferie eller skole neste dag. Det gjør at de alltid kommer trøtt og sur fra far, når vi bytter dag på en skoledag. Dessverre ingenting å gjøre med det.

Anonymkode: 60235...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...