Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Jobber dere mye utover 37.5 timers uke? Mye på kveldstid og helg? (Er ikke sikkert det er forskjell på nyutdannede og erfarne?) Anonymkode: eff60...669
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 I total i løpet av året nei, i perioder blir det jo litt på kveldstid - forberede møter og samtaler etc, men om sommeren er det lite sånn. Vi «gir» litt av plantiden vår til ped.ledermøter ca 5 ganger i året som er fra 16-18.30. Vi er to ped.ledere pr avdeling og kan derfor ikke ha slike møter på dagtid hvor alle deltar. Jobber da 33 timer pr uke på avdelingen, har drøye 4 timer i forkant og etterkant av vakt hvor jeg jobber på kontorplass på jobb og 20 min hver uke samles til utviklingsmøter med ped.lederne og styrer. Da jeg var yngre, single og barnløs gjorde jeg endel ekstra, lagde bursdagskalendere hjemme i helga mm. Nå har jeg nok med 100% jobb og egen familie. Anonymkode: a9527...f96
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 Vi har fire timer plantid. En time av disse holdes av til halve fagdager som vi pedledere har sammen i løpet av et år. Jeg jobber med en pedagog til på en utvidet småbarnsgruppe. Jobber ca de tre timene pedtid + pluss muligens noe til. Det er perioder der det er forberedelse til foreldremøte, foreldresamtaler og andre samtaler som gjør at jeg i perioder går over. Anonymkode: 0a3a3...bc2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 Nå i foreldresamtaleperiodet, så blir det mer. Fordi 4 timers plantid ikke holder, for å forberede seg til samtalene. Og gjennomføringen tas også i og utenfor arbeidstiden. For å bli ferdig. Jeg har 18 samtaler og det er satt av 2 uker. Anonymkode: 33790...44f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #6 Skrevet 13. oktober 2019 Er ganske fersk som barnehagelærer (mitt tredje år), men til vanlig jobber jeg ikke mye over plantid, så blir ikke mye å gjøre så mye ekstra hjemme, gjorde det de første to årene, men kjente på at det gikk for mye utover min familie og fritid. Men nå når det er foreldresamtaler så blir det noen timer over. Blir også det de gangene jeg skal skrive noen plan eller evaluering til ppt feks. Anonymkode: 0a332...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå