Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Han vil ikke klø/puske meg på ryggen, for da kan han få hudceller under neglene. Han vil ikke massere føttene mine, av samme grunn. Han kan ikke kysse meg, fordi han har cøliaki og han er redd for å få gluten i seg via munnen min. Hvis vi skal ha sex problematiserer han at han da må dusje, ha sex, også dusje igjen. Og han skal jo tidlig opp på jobb. Så det går år (bokstavelig talt) og dag mellom det skjer.. Jeg er pen og helt normalt slank og renslig.. Men jeg mister all selvtillit av dette livet.. Han tar ALDRI på meg☹️ Er det vanlig at menn tenker sånn? På alt som er ekkelt? Jeg tar jo på han, hvis jeg får lov.. men det er jo selvfølgelig sjeldent det skjer. Anonymkode: 6f407...70e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Han har tvangstanker. Hvis det er dette som stopper ham fra å ta på deg, handler det om psykiske plager. Anonymkode: e0259...7f3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han vil ikke klø/puske meg på ryggen, for da kan han få hudceller under neglene. Han vil ikke massere føttene mine, av samme grunn. Han kan ikke kysse meg, fordi han har cøliaki og han er redd for å få gluten i seg via munnen min. Hvis vi skal ha sex problematiserer han at han da må dusje, ha sex, også dusje igjen. Og han skal jo tidlig opp på jobb. Så det går år (bokstavelig talt) og dag mellom det skjer.. Jeg er pen og helt normalt slank og renslig.. Men jeg mister all selvtillit av dette livet.. Han tar ALDRI på meg☹️ Er det vanlig at menn tenker sånn? På alt som er ekkelt? Jeg tar jo på han, hvis jeg får lov.. men det er jo selvfølgelig sjeldent det skjer. Anonymkode: 6f407...70e Har det alltid vært sånn? Anonymkode: 33057...a44
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #4 Skrevet 12. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har det alltid vært sånn? Anonymkode: 33057...a44 Vi hadde sex før. Men det har kommet mer og mer han ikke vil med årene. Vi har knapt hatt sex de siste 10-12 årene.. Anonymkode: 6f407...70e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #5 Skrevet 12. oktober 2019 Han trenger hjelp, dette er langt ifra normalt. Anonymkode: 525a9...4d2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 Enten sliter han med tvangstanker, eller kanskje ham egentlig er homofil..? Ville dratt han med til parterapi, du ødelegger jo deg selv ved å leve i et slikt forhold. Anonymkode: c07f5...1fb
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #7 Skrevet 12. oktober 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enten sliter han med tvangstanker, eller kanskje ham egentlig er homofil..? Ville dratt han med til parterapi, du ødelegger jo deg selv ved å leve i et slikt forhold. Anonymkode: c07f5...1fb Han begrunner jo hvorfor han ikke liker å ta på meg. Er vanskelig å si han i mot på dette. Jeg har feks sakt flere ganger at kyssing ikke er noe problem i forhold til cøliaki. (I følge Norsk cøliakiforening) Men han vil ikke ta noen sjangser. Og da kan jeg ikke tvinge han heller.. Anonymkode: 6f407...70e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #8 Skrevet 12. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han begrunner jo hvorfor han ikke liker å ta på meg. Er vanskelig å si han i mot på dette. Jeg har feks sakt flere ganger at kyssing ikke er noe problem i forhold til cøliaki. (I følge Norsk cøliakiforening) Men han vil ikke ta noen sjangser. Og da kan jeg ikke tvinge han heller.. Anonymkode: 6f407...70e Du, kjære deg. Det med cøliaki kontra kyssing er ikke en begrunnelse. Det høres helt sykt ut. Har selv familiemedlem med cøliaki og har aldri hørt maken. Dette er enten en utflukt (han vil ikke) eller så er det alvorlig tvangsatferd som kan behandles. Likeså det med sex. En normal mann som vil ha sex med kona greier fint å gjennomføre både det og normal hygiene selv om han skal tidlig opp. Hvem skal ikke tidlig opp? Det med fotmassasje kan jeg skjønne litt da... liker ikke føtter selv. Hvordan er han ellers ift hygiene? Vasketvang, bakteriefobi? Hvis han har dette i den grad at han ikke makter å ha sex er det synd på ham, men det finnes hjelp å få! Hvis han ikke har andre symptom, er jeg redd dette skyldes andre ting (mista tenning, er homofil etc). Anonymkode: 4beb7...8b2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #9 Skrevet 12. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du, kjære deg. Det med cøliaki kontra kyssing er ikke en begrunnelse. Det høres helt sykt ut. Har selv familiemedlem med cøliaki og har aldri hørt maken. Dette er enten en utflukt (han vil ikke) eller så er det alvorlig tvangsatferd som kan behandles. Likeså det med sex. En normal mann som vil ha sex med kona greier fint å gjennomføre både det og normal hygiene selv om han skal tidlig opp. Hvem skal ikke tidlig opp? Det med fotmassasje kan jeg skjønne litt da... liker ikke føtter selv. Hvordan er han ellers ift hygiene? Vasketvang, bakteriefobi? Hvis han har dette i den grad at han ikke makter å ha sex er det synd på ham, men det finnes hjelp å få! Hvis han ikke har andre symptom, er jeg redd dette skyldes andre ting (mista tenning, er homofil etc). Anonymkode: 4beb7...8b2 Han har noen artige oppheng, må sies. Han kan feks ikke skrelle poteter i lunkent vann, for varmt vann fra kran skal man ikke drikke. Pga bakterier og kjemikalier. Det er masse sånnt. Men han blir sur når jeg sier han imot. Anonymkode: 6f407...70e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #10 Skrevet 12. oktober 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har noen artige oppheng, må sies. Han kan feks ikke skrelle poteter i lunkent vann, for varmt vann fra kran skal man ikke drikke. Pga bakterier og kjemikalier. Det er masse sånnt. Men han blir sur når jeg sier han imot. Anonymkode: 6f407...70e Hvorfor skreller han poteter i vann? Anonymkode: acba1...6df
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #11 Skrevet 12. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skreller han poteter i vann? Anonymkode: acba1...6df Han skreller under rennende vann for at de skal bli rene. Når han klager på kalde fingre, og jeg sier han kan bruke lunkent vann, mener han at det kan man ikke. Det var bare et eksempel, av mange rare ting han er opphengt i. Anonymkode: 6f407...70e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #12 Skrevet 12. oktober 2019 Huff, stakkars deg Ts! Men nei, det er ikke normalt. Langt ifra normalt. For meg høres det ut som han finner unnskyldninger. Han vet godt at det å kysse deg ikke går utover hans cøliaki. Beklager at jeg er så direkte, men tror kanskje du trenger det for er sikker på at du vêr svaret på dette selv. Prøv å foreslå at dere tar en kjappis i dusjen. Har han en unnskyldning da også så vil jeg gå så langt som å si at han er utro eller homofil🤷🏻♀️ Anonymkode: 7d9c8...854
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #13 Skrevet 12. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Huff, stakkars deg Ts! Men nei, det er ikke normalt. Langt ifra normalt. For meg høres det ut som han finner unnskyldninger. Han vet godt at det å kysse deg ikke går utover hans cøliaki. Beklager at jeg er så direkte, men tror kanskje du trenger det for er sikker på at du vêr svaret på dette selv. Prøv å foreslå at dere tar en kjappis i dusjen. Har han en unnskyldning da også så vil jeg gå så langt som å si at han er utro eller homofil🤷🏻♀️ Anonymkode: 7d9c8...854 Kjappis i dusjen var eneste form for sex vi hadde når ungene var små. For han ville ikke ha sex i sengen siden ungene noen ganger kom for å ligge sammen med oss utpå natta. Og da mente han at vi burde skifte sengetøy etter sex🙄 Nå har vi sex kun når alle ungene er borte på overnatting og ute av huset. Og det er uhyre sjeldent. Anonymkode: 6f407...70e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #14 Skrevet 12. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kjappis i dusjen var eneste form for sex vi hadde når ungene var små. For han ville ikke ha sex i sengen siden ungene noen ganger kom for å ligge sammen med oss utpå natta. Og da mente han at vi burde skifte sengetøy etter sex🙄 Nå har vi sex kun når alle ungene er borte på overnatting og ute av huset. Og det er uhyre sjeldent. Anonymkode: 6f407...70e Ok, få ungene ut av hus og dra han etter tissefanten med deg i dusjen.. Anonymkode: 7d9c8...854
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #15 Skrevet 12. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, få ungene ut av hus og dra han etter tissefanten med deg i dusjen.. Anonymkode: 7d9c8...854 Jeg får faktisk helt angst når de er borte. For da er han plutselig litt interessert i sex. Men da har det gått så mange mnd siden sist at det føles helt naturstridig. Ingen nærhet i hverdagen. Også skal man plutselig pule.. Anonymkode: 6f407...70e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #16 Skrevet 12. oktober 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får faktisk helt angst når de er borte. For da er han plutselig litt interessert i sex. Men da har det gått så mange mnd siden sist at det føles helt naturstridig. Ingen nærhet i hverdagen. Også skal man plutselig pule.. Anonymkode: 6f407...70e Ok, enten så blir du og finner deg i det eller så går du. Slutt å syt, gjør noe med det😳 Anonymkode: 7d9c8...854
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #17 Skrevet 12. oktober 2019 Nå har jeg lest alt du har skrevet til nå, Hi, og mannen din har alvorlige problemer, slik jeg ser det. Jeg tenker angst og tvangstanker. Kom dette etter at han fikk cøliakidiagnosen? Noen kan utvikle angst og tvangstanker når de får en slik diagnose, om de er disponert for det og ikke egentlig takler det å ha fått diagnosen. Hadde jeg vært deg ville jeg sagt at hans angst og tvangstanker ødelegger for deg og for forholdet deres, og ikke minst, det setter familien deres i stor fare siden du og han sklir fra hverandre fordi han nekter nærhet til deg pga. egen angst. Jeg ville sagt at han/dere må gå til legen og ta opp dette, og også at dere må i parterapi for å finne tilbake til hverandre. Jeg fatter ikke at du har orket å leve slik i så mange år, all ære til deg for det. Men nå må det skje en endring før du lar hans sykdom ødelegge mer av livet ditt! Anonymkode: 2ae92...e15
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #18 Skrevet 12. oktober 2019 Asperger? Anonymkode: 578aa...1f6
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #19 Skrevet 13. oktober 2019 Høres ut som ocd. Tvangstanker. Anonymkode: e418a...9eb
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #20 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg tenker også angst og tvangstanker, dette er ikke normalt. Anonymkode: 64935...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå