Gå til innhold

Mannen min hæler ikke ta på meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ikke klø/puske meg på ryggen, for da kan han få hudceller under neglene. Han vil ikke massere føttene mine, av samme grunn. Han kan ikke kysse meg, fordi han har cøliaki og han er redd for å få gluten i seg via munnen min. Hvis vi skal ha sex problematiserer han at han da må dusje, ha sex, også dusje igjen. Og han skal jo tidlig opp på jobb. Så det går år (bokstavelig talt) og dag mellom det skjer.. 

Jeg er pen og helt normalt slank og renslig.. Men jeg mister all selvtillit av dette livet.. Han tar ALDRI på meg☹️

Er det vanlig at menn tenker sånn? På alt som er ekkelt? Jeg tar jo på han, hvis jeg får lov.. men det er jo selvfølgelig sjeldent det skjer. 

Anonymkode: e5301...1b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke normalt, han trenger hjelp

Anonymkode: a0611...77a

Skrevet
På 12.10.2019 den 22.29, Anonym bruker skrev:

Han vil ikke klø/puske meg på ryggen, for da kan han få hudceller under neglene. Han vil ikke massere føttene mine, av samme grunn. Han kan ikke kysse meg, fordi han har cøliaki og han er redd for å få gluten i seg via munnen min. Hvis vi skal ha sex problematiserer han at han da må dusje, ha sex, også dusje igjen. Og han skal jo tidlig opp på jobb. Så det går år (bokstavelig talt) og dag mellom det skjer.. 

Jeg er pen og helt normalt slank og renslig.. Men jeg mister all selvtillit av dette livet.. Han tar ALDRI på meg☹️

Er det vanlig at menn tenker sånn? På alt som er ekkelt? Jeg tar jo på han, hvis jeg får lov.. men det er jo selvfølgelig sjeldent det skjer. 

Helt unormalt! Jeg hadde elsket en dame som ønsker det du ønsker....

Skrevet
13 minutter siden, Espen10 skrev:

Helt unormalt! Jeg hadde elsket en dame som ønsker det du ønsker....

Du hadde elsket en dame som vil at hennes mann, ikke du, skal være fysisk kjærlig med henne?

Anonymkode: bd9e4...816

Skrevet
På 12.10.2019 den 22.29, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår veldig godt at han er redd for å få i seg gluten via et kyss. Det kan jo være svært skadelig. Jeg har selv intoleranser og allergier, men her er det mannen min som ofte er redd for at jeg blir syk. 

JA, det er trist og leit. Men du kan jo spise glutenfritt da, 2-3 dager i uken? Så vet dere at det er en trygg dag.. 

Anonymkode: e8721...245

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...