Gå til innhold

Svetter mye i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det har vært (når jeg var litt tynnere) og er blitt et stort problem for meg. 

Nå har jeg noen kilo for mye og svetter enda mer enn før.. Jeg kan gå en liten tur ut med barna uten å være i stor fysisk aktivitet og trusa er gjennomvåt! Ikke da kun i skrittet men hele trusa rett og slett. Om jeg er ute og skikkelig aktiv med barna så er buksa klam og må skiftes. 

Jeg bruker bomulls truser. 

Noen råd her?? 

Anonymkode: 8c5f7...cb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barberer du? Truseinnlegg? Isåfall- slutt med det 🤗

Anonymkode: 10a4b...c9b

Skrevet

Kan Deo Doc hjelpe kanskje?

Anonymkode: 68f9d...571

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barberer du? Truseinnlegg? Isåfall- slutt med det 🤗

Anonymkode: 10a4b...c9b

Jeg barberer ikke og bruker kun truseinnlegg rett før og under mens. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan Deo Doc hjelpe kanskje?

Anonymkode: 68f9d...571

Aldri hørt om det. Skal undersøke det 🤔

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det har vært (når jeg var litt tynnere) og er blitt et stort problem for meg. 

Nå har jeg noen kilo for mye og svetter enda mer enn før.. Jeg kan gå en liten tur ut med barna uten å være i stor fysisk aktivitet og trusa er gjennomvåt! Ikke da kun i skrittet men hele trusa rett og slett. Om jeg er ute og skikkelig aktiv med barna så er buksa klam og må skiftes. 

Jeg bruker bomulls truser. 

Noen råd her?? 

Jeg har samme problemet. Jeg har prøvd alt fra deodoc til stop 24. Full behåring, glatt barbert, med og uten truse. Ingenting hjelper, å så stinker det fra rumpa mi omtrent hele tiden pga at det aldri blir skikkelig rent. Føler med deg Hi😘

Anonymkode: e0f4b...c5d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har samme problemet. Jeg har prøvd alt fra deodoc til stop 24. Full behåring, glatt barbert, med og uten truse. Ingenting hjelper, å så stinker det fra rumpa mi omtrent hele tiden pga at det aldri blir skikkelig rent. Føler med deg Hi😘

Anonymkode: e0f4b...c5d

Uff da!! 

Ja nå tror jeg ikke at rompa mi stinker, takk og lov...men blir så klam/våt at det gnisser og blir sårt bake der.. 

Føler med deg også.. 

Får håpe vi finner en løsning!! 

Hi

Skrevet

Potetmel eller babypudder. Funker for meg. 

Anonymkode: 5d3f6...9cf

Skrevet

Jeg har samme problem, men sliter særlig med svette på bakside lår.. og det er veldig problematisk i forhold til å gå med bukser og kjoler som ikke er sorte.. 

Anonymkode: 02144...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...