Gå til innhold

2 spontanaborter

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har hatt to spontanaborter på relativt kort tid, men som har klart å bli gravid på tredje forsøk, og det har gått bra? Har prøvd å bli gravid i nesten 1 år! 😔

Sluttet å blø skikkelig for ca 2 uker siden, den andre spontanaborten startet for ca 4uker siden, men har menslignende smerter/kjøringer i korsrygg og nedre del av magen, nylig tilkommet, uten blødning, hva kan det være? 

Noen som har gode historier å dele, evt. Erfaringer om hva som fungerte for deg? Bør man vente med å prøve eller ikke? Er redd for å måtte gå gjennom dette enda en gang!😪
Har ett barn fra før, og det gikk knirkefritt!

Anonymkode: 7090e...a5c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144384886-2-spontanaborter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så trist. Skjønner det er leit :(

Jeg hadde to SA før jeg ble gravid med min eldste, riktignok litt spredt utover, ikke i løpet av ett år. Hadde og en SA mellom nr 2 og 3.

Hvis du har blitt sjekket av lege og alt er i orden er det ingen grunn til å vente. Enkelte sier man er ekstra fruktbar den første syklusen etter en SA. Jeg ble gravid med nr 3 syklusen etter SA.

Det du kjenner i magen kan være EL, eller det kan være noe problemer etter SA hvis du ikke har vært hos lege.

6 timer siden, Pobie skrev:

Uff, så trist. Skjønner det er leit :(

Jeg hadde to SA før jeg ble gravid med min eldste, riktignok litt spredt utover, ikke i løpet av ett år. Hadde og en SA mellom nr 2 og 3.

Hvis du har blitt sjekket av lege og alt er i orden er det ingen grunn til å vente. Enkelte sier man er ekstra fruktbar den første syklusen etter en SA. Jeg ble gravid med nr 3 syklusen etter SA.

Det du kjenner i magen kan være EL, eller det kan være noe problemer etter SA hvis du ikke har vært hos lege.

Tusen takk for svar!

Jeg var på ultralyd å sjekket at alt var ute, det var det! Fikk da beskjed om å vente til jeg hadde hatt en normal syklus før vi prøvde igjen! Men går bare å venter å venter.. 🤔

ang. Smertene har jeg ikke sjekket enda, men har aldr tidligere hatt eggløsninssmerter.

Anonymkode: 7090e...a5c

Her ventet jeg ikke til ny syklus. Vi gikk rett på en ny pp. Det sies veldig forskjellig rundt akkurat dette. Gjør det som føles riktig for deg☺️Jeg har hatt 5sa/ma tot. Etter siste sa gikk det ikke lange tiden,men jeg valgte å sette inn spiral (har riktig nok 2 barn)og jeg ble gravid med spiral🙈Så det er vel noe i det med at kroppen/hodet trenger å tenke på noe annet?!? ☺️
Hva med å ta seg en liten ferie/hotell opphold med mannen, nyt et glass rødvin og slapp av🥰Ønsker deg lykke til i pp☺️Gjør det som føles greit for deg! 

Anonymkode: 41a1f...7e7

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...