Gå til innhold

2 spontanaborter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg


Hei, er det noen som har hatt to spontanaborter på relativt kort tid, men som har klart å bli gravid på tredje forsøk, og det har gått bra? Har prøvd å bli gravid i nesten 1 år! 😔

Sluttet å blø skikkelig for ca 2 uker siden, den andre spontanaborten startet for ca 4uker siden, men har menslignende smerter/kjøringer i korsrygg og nedre del av magen, nylig tilkommet, uten blødning, hva kan det være? 

Noen som har gode historier å dele, evt. Erfaringer om hva som fungerte for deg? Bør man vente med å prøve eller ikke? Er redd for å måtte gå gjennom dette enda en gang!😪
Har ett barn fra før, og det gikk knirkefritt!

Anonymkode: 7090e...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så trist. Skjønner det er leit :(

Jeg hadde to SA før jeg ble gravid med min eldste, riktignok litt spredt utover, ikke i løpet av ett år. Hadde og en SA mellom nr 2 og 3.

Hvis du har blitt sjekket av lege og alt er i orden er det ingen grunn til å vente. Enkelte sier man er ekstra fruktbar den første syklusen etter en SA. Jeg ble gravid med nr 3 syklusen etter SA.

Det du kjenner i magen kan være EL, eller det kan være noe problemer etter SA hvis du ikke har vært hos lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pobie skrev:

Uff, så trist. Skjønner det er leit :(

Jeg hadde to SA før jeg ble gravid med min eldste, riktignok litt spredt utover, ikke i løpet av ett år. Hadde og en SA mellom nr 2 og 3.

Hvis du har blitt sjekket av lege og alt er i orden er det ingen grunn til å vente. Enkelte sier man er ekstra fruktbar den første syklusen etter en SA. Jeg ble gravid med nr 3 syklusen etter SA.

Det du kjenner i magen kan være EL, eller det kan være noe problemer etter SA hvis du ikke har vært hos lege.

Tusen takk for svar!

Jeg var på ultralyd å sjekket at alt var ute, det var det! Fikk da beskjed om å vente til jeg hadde hatt en normal syklus før vi prøvde igjen! Men går bare å venter å venter.. 🤔

ang. Smertene har jeg ikke sjekket enda, men har aldr tidligere hatt eggløsninssmerter.

Anonymkode: 7090e...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventet jeg ikke til ny syklus. Vi gikk rett på en ny pp. Det sies veldig forskjellig rundt akkurat dette. Gjør det som føles riktig for deg☺️Jeg har hatt 5sa/ma tot. Etter siste sa gikk det ikke lange tiden,men jeg valgte å sette inn spiral (har riktig nok 2 barn)og jeg ble gravid med spiral🙈Så det er vel noe i det med at kroppen/hodet trenger å tenke på noe annet?!? ☺️
Hva med å ta seg en liten ferie/hotell opphold med mannen, nyt et glass rødvin og slapp av🥰Ønsker deg lykke til i pp☺️Gjør det som føles greit for deg! 

Anonymkode: 41a1f...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid og fødte. Ble gravid og mistet. Ble gravid og mistet. Ble gravid og fødte. 

Begge jeg fødte var helt friske.

Anonymkode: 018a4...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...